• Ab fab

Fikasugna erfarna makar

Nu går vi med stora steg mot tvåårsjubileet!

Barn, fikor, jobb, husbyggen, pyssel coh partyn

• Svar på tråden Fikasugna erfarna makar
  • Carma07

Ab: Ja, jag tänkte det. Måste iväg nu så tar det när jag kommer hem igen. Men ska vi bestämma söndag?

Hemma i eftermiddag igen.

• Ab fab

ja söndag är perfekt. hoppas många kan

• Nibla

Morning,
    Har planerat hela veckan att jag idag ska in till stan och byta en klänning till L. Ska passa på att göra lite andra ärenden, bla hitta en bra amnings-BH.
    Imorse tog N bilen till stationen, så jag och lilllan får ta en promenad för att hämta bilen. Men givetvis glömmer N sätta i barnstolen..... Får antingen stanna hemma, eller köra barnvagnen med en hand och bära stolen i den andra. *suck*

Ska i alla fall gå till frissan imorgon! yay!

• Frujj

Godförmiddag
    Hm varför behöver du bära med dig bilstolen till stan om du går??

Nu verkar lille O vara på bättringsvägen, har jobbat aktivt med Nezeril här så... *dumma nästäbba bort bort bort*

Veckans "been-there-Lassie" För sisådär en 20 år sen så var jag på det hotellet i Bombay som terroriseras just nu, Taj Mahal. Tur det inte är nu man är där...

Förförra veckans "jag såg en kändis - Lassie" Var på Allum och i Tre-butiken stod han den ene killen från "Ensam mamma söker" (Alex)

• Ab fab

jag såg Ebba von Sydow på hotellet jag bodde på i Stockholm Hon pyntade en gran

• Ab fab

annars var det skralt med kändisspan både i New York o Stockholm

• Frujj

Ok ibland ser man "massor" av kändisar sen ser man inte nån.

Den skolan som det tjafsas om här i gbg nu, den har jag gått på! det som handlar om jämlikhet...

Svar på tråden Fikasugna erfarna makar