Fikasugna erfarna makar
Nu går vi med stora steg mot tvåårsjubileet!
Barn, fikor, jobb, husbyggen, pyssel coh partyn
Nu går vi med stora steg mot tvåårsjubileet!
Barn, fikor, jobb, husbyggen, pyssel coh partyn
Dessutom känner jag mig febrig o ont i halsen o sjuk
Gnällkäringen har talat
Hej
Frujj
det e bra, gnäll av dig!
Jag börjar min gelekurs i kväll. Skall bli kul.
ja gnäll av dig. det är ju det vi är till för
På väg till Paris. Sur på R. Nån som vill fira jul med mig
Frujj: Jag har tänkt på dig och misstänkt att allt inte var bra ännu eftersom vi inte har hört av dig. Kunde faktiskt inte låta bli att fnissa lite över telefonhändelsen. Jag hoppas att den klarade sig.
Bauti: Vad kul med kursen. Lycka till!
Ab: Har ni inte löst julen hur ni ska göra? Går det inte att kompromissa?
Nu får jag ge mig - gnällig dotter.
Hej på er!
Har nu varit och vaccinerat Lillan. Hon skrek som en stucken gris, så mycket så jag också började grina. Töntigt, jag vet.....
Nu ska vi vara hemma resten av eftermiddagen, ska städa lite och kolla på Project Runway!
Ab,
Trist med julen.....
Frujj: Ni verkar också längta efter nästa år i din familj... Vi resonerar som så här: 2008 gick käpprätt åt helvete, så då MÅSTE 2009 bli ett kanonår!
Vi hade ett katastrofår 1994 i min familj. Då dog mormor, katten och hunden inom loppet av 2 månader. Tre månader efteråt hade vi ett brutalt inbrott i villan, där de snodde precis allt... Efter det har det inte hänt något på 14 år!
Idag jobbar jag hemifrån. M behövde bilen och då är man ju inte sen att slippa gå upp 0520 och åka till Borås...
Jaha! Totaldiss idag alltså!
*muttrar och räcker ut tungan*
Hej
Linum: Skönt att jobba hemma! *räcker ut tungan tillbaka*
*fniss*
Rusar omkring och försöker få nåt vettigt gjort medan lilleman sover.
Har ännu inte skickat in papprena med hans namn till skatteverket, funderar nästan på o vänta o se vad som händer...
ja se det snöööööööööööööar ja se det snöööööööööööööar!!
härligt!
hmm ja nåt är det som ramlar ner från himlen iaf.. nåt regn-snöaktigt gojs...