• Ab fab

Fikasugna erfarna makar

Nu går vi med stora steg mot tvåårsjubileet!

Barn, fikor, jobb, husbyggen, pyssel coh partyn

• Svar på tråden Fikasugna erfarna makar
  • Carma07

Halloj

Sovmorgon idag vilket var väldigt skönt. Lilltjejen var lite gnällig inatt. Är på väg till Allum snart om hon inte blir allt för gnällig.

Tezz: GRATTIS IDAG PÅ DIN FÖDELSEDAG!!!! HURRA HURRA HURRA

Nibla: Jag använde Renässans näsdroppar på lilltjejen när hon var snorig. Och så satt jag beredd med papper när snoret började visa sig och drog ut det. Funkade bra. Jag har droppar kvar hemma och kan komma och lämna några hos dig om vill.

Bauti: Det där låter inte bra alls. Krya på dig!!

• Carma07

Jag missade en hel sida innan jag skrev mitt inlägg.

Frujj: Grattis på namnsdagen och krya på er ni också.

Väldans vad snorbaskelusker det går här i tråden. Tur jag inte har tid att hänga här då.

• Carma07

Nibla: Kom på en till medicin för snorig bebisnäsa och det är bröstmjölk. Det ska visst hjälpa att droppa lite i näsan på henne.

• Ab fab

tjingeling. Grattis Fru T.*hurrraaaa*

kallt i NY, de vantar pa sno i kvall. Konferens idag, middag pa Manhattan i kvall

• Linum

Stackars abbe... är det kallt... *räcker ut tungan åt väster och hoppas att den syns ända över havet...*

Puss, abbe

• FruTez

Åh abbe! *brister ut i sång och dans* "Dam da dam di dam, Neeeew Yorrk, neew yoooork! Hälsa N.Y. från mig att jag saknar stan!

• Linum

Skulle väldigt gärna vilja kunna sakna den stan... Kanske kan åka dit som pensionär eller nåt...

• Nibla

Usch, jag avskydde verkligen NYC när jag var där för exakt 10 år sedan. Jag var ju där på en workshop för au pairer innan vi blev utslussade till våra familjer "all over America".
    Man kände inte en enda människa, det var skitväder, det var folk överallt, det var skitigt och trafik överallt. Usch, ville bara åka hem!

Sen hamnade jag i Chicago, älskade den staden. Är helt övertygad om att jag skulle ÄLSKA NYC om jag åkte tillbaka idag.

Tänk, nu kan man säga "När jag var au pair för 10 år sedan". hua!

• FruTez

Nibla: Tror också att du skulle gilla stan ifall du åkte dit idag. För då skulle du ju åka med lite andra förutsättnigar!

Slutar om en kvart, vill önska er alla en riktigt trevlig afton! GodKväll!

Svar på tråden Fikasugna erfarna makar