Fikasugna erfarna makar
Nu går vi med stora steg mot tvåårsjubileet!
Barn, fikor, jobb, husbyggen, pyssel coh partyn
Nu går vi med stora steg mot tvåårsjubileet!
Barn, fikor, jobb, husbyggen, pyssel coh partyn
Nähä. Ingen här idag heller.
Idag ska jag baka morotskaka och mysa framför tv:n med missar och make.
Tjipp och hajk
Linum: Så fortf. inget nytt om M och jobbet? Typiskt att det skulle vända nu när han hittat nytt. Morotskaka, gott! Själv har jag klämt i mig en smarrig pizza. Orkade inte laga mat! Usch, vilken människa man e!
Tjng. Har haft en helg av total återhämtning. Det kändes som det var verkligen behövligt
Spelade biljard i fredags med de 15 tyska försäkringsgubbarna. Kul, men sent. Ramlade hem vid tre. Jag är officiellt urusel på biljard bara så ni vet
Lördagen slappade vi bara. åkte till stan o fikade. Handlade ost i saluhallen, fikade med väninna. O sen sov jag middag i två timmar, badade bastu o drack skumpa.
Igår städade jag, krattade löv, fikade vid säteriet, zappade. Lammsteksrester o rotsaksgratäng. Tvättade för att packa ikväll. det är minugrader i New York....
Abbe: Låter som att du haft en riktigt trevlig helg!
Själv hade jag en dejt med våra flyttkartonger. När ska det ta slut? *suckar*
Hej
Ja helgen har varit full med folk. P fyllde 39 så vi hade gäster både på fredag och lördag.
Igår så var det VIP kväll på Freeport. Jag och Vibeke stod och delade ut visitkort för att få mer folk till salongen. Men det tag bara 30 minuter så var det en som jagade bort oss. Man måste vist ha tillåtelse för att stå där. Och det hade inte vi.
Men vi han att dela ut omkring 500 kort.
Nu får ni börja hålla tummarna. Imorgon är det visning nr1.
www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/317683
Hej svejs
Här har det också varit en lugn helg. I lördags var min bror här och lånade datorn så jag fastnade framför TV:n istället och kollade avsnitt av SATC.
Igår blev det en slappardag för min del då jag pysslade om mig själv lite granna och låg och läste och vilade. Väldigt skönt.
Ab: Så kul med New York resan. Hoppas du kommer iväg på din SATC-runda.
Tezz: Vi har bott här i två år och har fortfarande lite lådor kvar nere i källaren som vi inte packat upp, så det där kan ta tid.
Bauti: Du har mina tummar.
Hej hej!
Har haft en bra helg. Var dock väldigt seg i lördags, gick i morgonrocken till kl 12. Var inte ute förrän kl 19 på kvällen då vi promenerade till några kompisar på lite kvällsmys. (Läs Playstation för killarna och bebissnack för oss tjejer!)
Igår hade vi besök hela dagen, först min kompis, sen mina föräldrar och till sist svärföräldrarna. L var i sitt esse hela kvällen, hur go' som helst!
Idag har vi varit på sångstund i kyrkan, det är verkligen mysigt! Du och N borde komma med nån måndag, Carma.
Efteråt var vi och handlade, L sov som en stock hela tiden och gör det fortfarande.
Har ringt CSN två gånger idag, håller på att ansöka om nedsättning av belopp att betala tillbaka nu när man bara har föräldrapenning. Håller inte riktigt att betala tillbaka 2000 kr i månaden......
Hoppas jag får det beviljat!
Inget speciellt på schemat denna veckan, förutom mammafika på onsdag.
Nibla: Sångstund låter trevligt och hänger gärna med på det. Vilken tid är det som gäller? Vi får även boka in en dag vi kan träffas alla tre med bebisar.
Det är på måndagar kl 11. Vi sjunger en halvtimma med bebbarna och sen fikar vi.
Det är kyrkan vid ICA Hulan. Vi får höras om det!
Nibla: Jasså, finns det en kyrka där borta. Hur tar du dig dit? Går det bussar?
På mitt schema denna vecka så är det promenad och fika med mammagruppen på torsdag och BVC inkl vaccinering på fredag.