• Ab fab

Fikasugna erfarna makar

Nu går vi med stora steg mot tvåårsjubileet!

Barn, fikor, jobb, husbyggen, pyssel coh partyn

• Svar på tråden Fikasugna erfarna makar
  • Bauti

Frujj
    Jag sliter mitt hår.
    Jag har startat en ny blogg. Men jag kan inte få in den så som receptbloggen ligger, på min huvudsida.
    På huvudsidan ligger det länkar till både bauti blubb och receptboggen. Men den satans hot nils vill inte in. Hur gör man???
    Hoppas du fattar min hel snurriga förklaring.

• Carma07

Godkväll

Frujj: Tack för idag. Soppan var supergod och sällskapet trevligt. Lilltjejen måste tyckt att det har varit en slitsam dag för sen vi åkte från dig har hon bara vaknat en gång för att äta och jollra lite med pappa innan hon stensomnade igen. Nu har hon snart sovit i fem timmar.

Tar gärna en IKEAdate någon dag.

Tezz: Vad skönt att slippa fajtas för sin sak. Ibland blir man överraskad. Eller som man säger...plötsligt så händer det!

• Ab fab

Hej snyggingar

igår var jag o gjorde choklad på göteborgs chokladfabrik. Hur mysigt som helst. Massor av choklad att äta och sedan gjorde vi tryfflar. Tänkte att jag skulle arra något sådant med oss efter jul. det kostade 250 kr per person- vad tror ni om det?

• FruTez

Hej tjejer!

En fråga till er f.d. gravida fruar. En kollega på jobbet var på apoteket igår och köpte stödstrumpor. Hon sa idag att de var så himla fula. Har för mig att ni pratat om just detta med stödstrumpor och att någon av er fått tag på lite roligare strumpor. Nån som kan tipsa?

• Ab fab

jag har bara stödstrumpor när jag flyger långresor så mörkblå rätt trista så kan tyvärr inte hjälpa

• Frujj

Carma: Samma här, lilleboo var också jättetrött igår och sov som en stock hela kvällen, vaknade vid midnatt och åt och somnade sen gott om för att vakna och äta vid 7 och nu sover han igen... Det måste vara jobbigt att ha tjejbesök *fniss*

Tezz: Jag köpte mina stödisar på apoteket, mörkblåa vanliga strumpor. Kanske inte så roliga men jag tror knappast att det finns snygga stödstrumpor med mönster.... dom fyller sin funktion iaf

Ab: Var det Laban som höll i chokladen? Jag går gärna dit nån gång!! (beroende på hur det funkar med lilleboo) Om det är samma ställe som jag tänker på så var vi där med en kompis på hennes möhippa. Mkt trevligt.

Bauti: Hmm är inte tillräckligt vaken för att tänka klart än men jag ska fundera på din fråga.

• Frujj

Ab: Såg vad du skrev på bloggen, och jag håller med, hade gärna velat att han heter O. N. L Lillebror just för att han ÄR en lilleboo och att vi kallar honom för det. Men pappa N vill inte, tycker det är "taskigt". Fast med lite kvinnlig charm så kanske det går att övertala honom, papprena ska ju inte vara på skattemyndigheten förrän 3 dec.

• Ab fab

japp det var Laban som höll idaet. han var så trevlig.

jag håller på lilleboo som namn i vilket fall som helst. Pappa N får ge med sig

• Frujj

Ab: Hihi han Laban är en kul kille!

Jag får väl smyga in ett Lillebooo på pappret... *fniss*

• Ab fab

kan du inte tatuera honom i smyg *s*

Svar på tråden Fikasugna erfarna makar