• harthurs

Nagon har uppgett sig vara mig och avbokat vigseln!!!

Min mamma ringde nyss... nu sitter jag har o nastan skakar...
    For sakerhetsskull rinhde hon till pastorsexpeditionen for att dubbelkolla dag ich tid for var vigsel.. Damen svarar: Nar pratade du med din dotter senast?? Det har blivit andrade planer forstar du!
    Min mamma fattade ingenting...
    Da visar det sig att nagon har ringt, sagt sig vara mig och dag och tid for brollopet, sagt att hon vill avboka vigseln.. Damen fragar om det stammer att hon vill avboka vigseln och "jag" sager da att det blivit installt och att det inte blir nat brollop.....

Jag overdriver inte om jag sager att jag holl pa att svimma nar mamma berattade det...
    Jag har ingen aning vem som kan ha gjort det!! Nagon som vill mig illa eller nagon som vill 'skamta'?!

Jag har pratat med damen pa pastorsexpeditionen och hon ar ocksa skarrad.. men jag bad henne att borja fraga om mer information som tex pers.nummer nar nagon avbokar... Hon menar att man 'maste ju kunna lita pa folk..' men kan man det?!?!

Det kanns lite laskigt att nagon uppgett sig vara mig.. Ska jag bara vara lugn eller behover jag vara orolig..? Radd..? Har aven tankt tanken om nagon har pa BT skulle gora nat sant.. men det vill jag ju absolut inte tro..
    Jag vet inte vad jag ska tro eller gora. Ville bara skriva av mig..

• Svar på tråden Nagon har uppgett sig vara mig och avbokat vigseln!!!
  • BrudSeptember2008

Usch, det låter ju helt sjukt detta!?
    Som taget ur en dålig såpa, eller nåt annat helt overkligt!

• harthurs

Ja verkligen...
    Sitter har i ett annat land, min blivande jobbar, det osregnar och ar morkt ute och vet inte vad jag ska tanka om detta...

Sa glad att jag har er pa BT!!

• Silla69

När men, hur kan personen bara få ideen att göra en sådan sak.
    Usshhh..

Stackars dig/er, jag hade nog hållt tyst om resten som jag bokat, eller ringt runt och kollat och sagt ifrån att om det kommer att vara så att vi skulle avboka kommer vi själva ditt.
    Så dom inte kan avboka annat.

• Lovecats

WUT? WTF!

Vi ska träffa "lokalen" på lördag. Vi ska ha ALLT där, är planen, men inget är bokat än, innan vi pratat pengar med dem.

Jag vill inte tänka tanken på hur det skulle blivit om någon gjort något liknande när vi bokat.

• Osvic

Jag skulle tro att det är någon som är väldigt svartsjuk på er lycka!
    Kanske en gammal flamma till din blivande?
    Jag kan inte förstå hur någon kan komma på en sån tanke ens!

Till dig som har gjort detta!

FY SKÄMS!!!!!!!!

Hoppas att allt löser sig för er.

• Linn74

Nämen herregud, hur kan man göra något sådant?? Förstår att du är skärrad, så fruktansvärt!!! Hoppas det ordnar sig och att ni får tag i den skyldige.

• harthurs

Har gatt igenom alla gamla flammor, har bara haft 2 stadiga forhallanden sen tidigare och kan inte tanka mig att de skulle gora nat sant.. vi har hallit kontakten i flera ar nu.. plus att de inte vet nar eller var vi ska gifta oss..
    Min blivandes ex bor alla i Canada sa att de skulle gjort det har tror jag inte..
    Blir mer o mer skramd ju mer jag tanker pa det..

• fru Trul
    harthurs skrev 2008-09-16 18:07:51 följande:
    Har gatt igenom alla gamla flammor, har bara haft 2 stadiga forhallanden sen tidigare och kan inte tanka mig att de skulle gora nat sant.. vi har hallit kontakten i flera ar nu.. plus att de inte vet nar eller var vi ska gifta oss..Min blivandes ex bor alla i Canada sa att de skulle gjort det har tror jag inte..Blir mer o mer skramd ju mer jag tanker pa det..
    Hur är det med era vänner då? Finns det någon i er bekantskapskrets som är avundsjuk?
  • Soon and very soon

oki, men då finns tiden kvar iallafall?? fast med strul o olustiga känslor! kan ni tänka er nån annan kyrka??

Svar på tråden Nagon har uppgett sig vara mig och avbokat vigseln!!!