• harthurs

Nagon har uppgett sig vara mig och avbokat vigseln!!!

Min mamma ringde nyss... nu sitter jag har o nastan skakar...
    For sakerhetsskull rinhde hon till pastorsexpeditionen for att dubbelkolla dag ich tid for var vigsel.. Damen svarar: Nar pratade du med din dotter senast?? Det har blivit andrade planer forstar du!
    Min mamma fattade ingenting...
    Da visar det sig att nagon har ringt, sagt sig vara mig och dag och tid for brollopet, sagt att hon vill avboka vigseln.. Damen fragar om det stammer att hon vill avboka vigseln och "jag" sager da att det blivit installt och att det inte blir nat brollop.....

Jag overdriver inte om jag sager att jag holl pa att svimma nar mamma berattade det...
    Jag har ingen aning vem som kan ha gjort det!! Nagon som vill mig illa eller nagon som vill 'skamta'?!

Jag har pratat med damen pa pastorsexpeditionen och hon ar ocksa skarrad.. men jag bad henne att borja fraga om mer information som tex pers.nummer nar nagon avbokar... Hon menar att man 'maste ju kunna lita pa folk..' men kan man det?!?!

Det kanns lite laskigt att nagon uppgett sig vara mig.. Ska jag bara vara lugn eller behover jag vara orolig..? Radd..? Har aven tankt tanken om nagon har pa BT skulle gora nat sant.. men det vill jag ju absolut inte tro..
    Jag vet inte vad jag ska tro eller gora. Ville bara skriva av mig..

• Svar på tråden Nagon har uppgett sig vara mig och avbokat vigseln!!!
  • harthurs

Ja jag forsoker lugna ner mig.. och vet att allt kommer bli bra
    Vill ju anda veta 'vem'...

• fru Trul

Jösses men det måste ju vara någon ni känner som vill er illa? Är det något av era ex som ni är ovänner med?

• zsandora

Men herregud, de finns folk till allt lr??? Sicken tur att din mamma ringde för att dubbelkolla....
    Din m2b har inga ex då som inte vill se er lyckliga?? Lr nån gammal kompis som inte e bjuden lr nåt??? Låter bissart att nån skulle va så elak för ett inlägg här, isf kan nog flera råka ut för det......

Stackars dig iaf, hoppas det va en engångs grej!

Lycka till

• T RO

Jag håller verkligen med dig, oavsett om det är ett skämt eller int så är det VERKLIGEN INTE ROLIGT!

Om det skulle vara någon av gästerna som vill skämta så hade i alla fall jag avskrivit den personen från gästlistan och sagt upp bekantskapen.

pluttefisa skrev 2008-09-16 15:45:29 följande:
    Gud vad läbbigt. Jag hade blivit minst lika skärrad som dig. Oavsett om det är ett skämt eller inte sa är det ju uppenbarligen ingen som tycker att det är kul att ni ska gifta er och därmed tycker jag inte att man kalla det ett skämt, snarare ett riktigt elakt pahitt av nagon som inte är riktigt frisk i huvudet.
  • harthurs

Min blivandes ex bir itne i Sverige och kan inte svenska sa det kan inte vara nagon av dom...
    Tror inte en sekund att nagon av mina 2 ex skulle gora nat sant MEN man kan ju aldrig veta.. samtidigt var det ju en tjej som ringde sa i sa fall har de bett nagon de kanner latsas vara jag.. skumt...

• tolonta

Helknäppt. Jag hoppas verkligen inte att någon här skulle göra något sådant. Visst kan man ha olika åsikter, som man hårdnackat håller fast vid i heta diskussioner. Men att "hämnas" på det sättet är ju bara löjligt...

• harthurs

jag kan ju inte stava haha.. "bOr inte.."

• Rosenpetunia

Helt sanslöst, man kan inte föreställa sig i sin vildaste fantasi att sånt där kan hända
    Vad är det med människor... blir så arg... grrrr!!!

Tack o lov att din mamma ringt pastorsexpeditionen för säkerhets skull och att vigseltiden inte var bokad av ngn annan.

Jag skulle verkligen "kartlägga" precis allt om jag råkat ut för någonting liknande. Ovissheten är det absolut värsta. Och gör som nån annan föreslog, ring till alla ställen ni bokat nåt ifrån. För den som "skojar" på det där viset är inte frisk och är nog kapabel till ett o annat, tyvärr

Här på BT är vi inte så "anonyma" som vi tror ibland. Även om man inte ger ut sitt namn osv. kan ju alltid någon hitta en via bilderna (om man har såna i galleriet alltså). Eller att någon känner någon och berättar om BT.
    Googla på vilket bröllopsrelaterat ord, eller andra ord som används här, som helst så kommer en massa BT-trådar upp och den vägen kan man "råka" hitta någon man känner. Men, jag hoppas verkligen att det inte är någon från BT. Den sjuka människan lär väl i så fall sitta o läsa för fullt nu, njutandes av uppståndelsen... *urk*

Hoppas, hoppas att du och din m2b (+ alla andra inblandade) kan skaka av er tankarna på denna idiot. Så ni får njuta av de allra sista förberedelserna och att ni får världens bästa bröllopsdag
    Den som dummat sig lär få sota för sitt, förr eller senare. På ett eller annat sätt. Går inte telefonsamtalen till pastorsexpeditionen att spåra, förresten? För de lär ju veta på ett ungefär när det där samtalet kom.

Styrkekramar!

• mums78

Många kramar till dig! Rät så sjuk grej att göra, men det finns ju en del muppar där ute såklart...
    Verkligen tur att din mamma dubbelkollade, tänk om det upptäckts först dagen innan ert bröllop och varit för sent? usch.
    Löser sig ska du se! Kram igen!

• harthurs

Min kara mamma ska kontakta polisen och se om hon kan fa utdrag med telefonsamtalen till pastorsexp.
    Du har ratt i att man inte ar sa anonym som man tror har pa BT.. men kan/vill inte tro att nan har skulle gora nat sant har.. vad jag vet har jag inga ovanner.. men kanske nan som roar sig med att gora sana har sjuka saker vad vet jag..

Blir lite arg pa damen som tog emot samtalet och avbokade vigseln sa latt och sager att "man maste ju lita pa folk!"... Jag menar det ar inte som att avboka en tandlakartid direkt..! grrr

Svar på tråden Nagon har uppgett sig vara mig och avbokat vigseln!!!