• harthurs

Nagon har uppgett sig vara mig och avbokat vigseln!!!

Min mamma ringde nyss... nu sitter jag har o nastan skakar...
    For sakerhetsskull rinhde hon till pastorsexpeditionen for att dubbelkolla dag ich tid for var vigsel.. Damen svarar: Nar pratade du med din dotter senast?? Det har blivit andrade planer forstar du!
    Min mamma fattade ingenting...
    Da visar det sig att nagon har ringt, sagt sig vara mig och dag och tid for brollopet, sagt att hon vill avboka vigseln.. Damen fragar om det stammer att hon vill avboka vigseln och "jag" sager da att det blivit installt och att det inte blir nat brollop.....

Jag overdriver inte om jag sager att jag holl pa att svimma nar mamma berattade det...
    Jag har ingen aning vem som kan ha gjort det!! Nagon som vill mig illa eller nagon som vill 'skamta'?!

Jag har pratat med damen pa pastorsexpeditionen och hon ar ocksa skarrad.. men jag bad henne att borja fraga om mer information som tex pers.nummer nar nagon avbokar... Hon menar att man 'maste ju kunna lita pa folk..' men kan man det?!?!

Det kanns lite laskigt att nagon uppgett sig vara mig.. Ska jag bara vara lugn eller behover jag vara orolig..? Radd..? Har aven tankt tanken om nagon har pa BT skulle gora nat sant.. men det vill jag ju absolut inte tro..
    Jag vet inte vad jag ska tro eller gora. Ville bara skriva av mig..

• Svar på tråden Nagon har uppgett sig vara mig och avbokat vigseln!!!
  • DanKat

Nä usch vad hemskt, vilken mardröm!!!! Hade tiden blivit bokad av någon annan nu eller kunde ni bara boka om den?

• Mrs Baom

Jag lider så med dig!! Vilken fruktansvärt otrevlig situation du befinner dig i. Jag hoppas att allt ordnar sig till et bästa för er!!

• foaLoKe

WOW! En elak ex kanske? läskigt!!!

• AnnaochHenrik

Nej men kära nån... Det var bland det värsta jag hört! Det måste ju vara någon som vill er illa! Om jag var du skulle jag ringa runt till de som har hand om andra saker ni bokat och tala om det här, och förklara att om de får en "avbokning" av dig är det inte du som ringer. För säkerhets skull alltså...
    Vilken tur att du fick reda på det!

• pluttefisa

Gud vad läbbigt. Jag hade blivit minst lika skärrad som dig. Oavsett om det är ett skämt eller inte sa är det ju uppenbarligen ingen som tycker att det är kul att ni ska gifta er och därmed tycker jag inte att man kalla det ett skämt, snarare ett riktigt elakt pahitt av nagon som inte är riktigt frisk i huvudet.

• harthurs

AnnaochHenrik: bra ide'! Ska nog ringa runt..
    foaLoKe: har ocksa tankt den tanken.. men har kontakt med mina ex (endast 2), de vet inte dag och tid plus att de ar lyckliga for min skull..

som tur ar har ingen annan bokat 'min tid' sa jag fick tillbaka den.. men ar anda skakig...

• harthurs

Jag tanker o tanker o tanker pa vem som gjort det..
    Min blivande pratar om BT och undrar om nagon vet vad jag heter osv.. och jag borjar tanka om jag berattat det for nagon.. om nagon vet hur jag ser ut samt nar/var/hur vi ska gifta oss.. Och vissa har pa BT vet ju mer an andra.. Kan jag ha sarat nagon med nagot inlagg och den personen vill 'ge igen'..?! Jag har ingen aning.. Skulle man ga sa langt..?
    blir helt snurrig...

• chamor

Vilken tur att ingen annan tagit tiden iaf!! De var ju därför jag trodde någon avbokat er tid för att själva få den. Mysko...

• anja1661

nä, usch vad läskigt!!
    nu blir jag orolig eftersom han som har hand om vår lokal inte har ringt än...vi ska träffas nu i sep för ett planeringsmöte...
    shit, nu måste jag ringa både lokal o kyrka för att vara på den säkra sidan!!

• T RO

Det var det mest bisarra jag har hört!

Hoppas du får klarhet i vad som hänt här, men harthurs, försök att lugna ner dig, det här kommer att blåsa över och ni kommer få världens underbaraste vigsel och liv ihop!

Lycka till!

Svar på tråden Nagon har uppgett sig vara mig och avbokat vigseln!!!