viktualia skrev 2008-08-13 18:40:17 följande:
Och jag ger fortfarande FruLlan HELT rätt i att om jag hade fått bestämma själv hade det tagit ett decennium till!
Ärligt, vill du vara i min, Lappis, Frejis, Gosnosen och Telis situation frivilligt?!??!

Jag lovar, man vänjer sig inte eller blir mer motiverad - man blir bara knäckt. Men du kanske menar att du hade velat _vänta med att försöka_ i 10 år till...? Hur aom helst, häftigt att få berätta för era föräldrar! När ska ni berätta för dina? Och hur?
Hur har ni andra gjort? Eller för era män, för all del? Bara sagt det eller gjort en grej av det? Jag har ju haft lång tid på mig att klura på det men får aldrig en anledning att göra det...
Telis
attans jävla skitcysta! hoppas att den inte ställer sig ivägen för något nu! Är inte så insatt på hur den påverkar men det verkar ju gå att lösa på något vis i samband med ivf'en?
Lappis
Portugal lät ju helt fantastistk! Nu blev jag sugen på Lissabon (mm) och det där hotellet med terass och utsikt. Jag gillar utsikt!!!
BS
Kul att Iris börjat på dagis, måste vara en galen omställning för henne men de vänjer sig ju snabbt!
Har för övrigt provat mina föräldrars sexråd men inte fan fungerar det.