Jag är med florist.
Jag är florist o ska själv börja planera vårat bröllop.
Hjälper er gärna om ni har några frågor.
Jag är florist o ska själv börja planera vårat bröllop.
Hjälper er gärna om ni har några frågor.
Henriks älskling skrev 2008-10-07 20:42:25 följande:
Hmmm... vi gifter oss i början av januari. Men jag ska faktiskt kolla det med min florist. *hoppas, hoppas!*
Tack! :)
Jo, förresten, en sån där stor, fet ros som består av flera rosor, vet du vad den kan gå loss på? Skulle vara kul att ha nåt annorlunda om man nu ska spendera pengar och pion inte funkar. Verkar vara galet pilligt att göra en.
Åh, vad glad jag blir. Tack så mycket!!
Henriks älskling skrev 2008-10-07 20:57:27 följande:
Henriks Älskling: Tillägg- Glammelie rosen (som det heter när man gör en jätteros, beror naturligtvis på HUR stor du vill ha den = antal rosor och hur lång tid. Den kan alltså dra iväg uppåt också. Prata med Floristen redan nu, det är lugnare i butikerna nu än i December. I december... är det helt totelt sinnessjukt... UNDVIK den månaden, iaf de sista två veckorna innan jul. (Hoppas alla vinterbrudar läser detta.)
Tack så jättemycket!!! Jag ska se till att förvarna min florist i tid. :)
Jag vill göra våra bordsdekorationer själv, kan ni tipsa om något fint man kan göra i skålar med vita rosor som ger en vintrig känsla? Tänkta vita rosor med sisal och lite silverglitter runt men funakr det?
Kan man inte ha en sån där "boll" i något konstigt material? haha vilken bra förklaring!!
Sån man kan ha i korgar med nedstuckna blommor i! Och sen sticka in tex rosor som är VÄLDIGT korta i skaftet?!
Förstår någon vad jag försöker få fram??