Jag är med florist.
Jag är florist o ska själv börja planera vårat bröllop.
Hjälper er gärna om ni har några frågor.
Jag är florist o ska själv börja planera vårat bröllop.
Hjälper er gärna om ni har några frågor.
Big Smile skrev 2008-09-23 17:30:25 följande:
Har läst om att man kan konservera buketten också - vad innebär det och har du ett hum om vad det kostar? Behålls färgen bättre då? Tack för tips!
Jag vill ha ormhassel i min brudbukett samt i bordsdekorationerna, tips på hur de skulle kunna se ut? Det är ett vinterbröllop och mina färger är vitt, grått och silver, ska ha vita rosor tillsammans med ormhasseln...
Jag undrar vad det finns för blommor i april som är gammelrosa eller mörkare rosa. Finns det något annat än rosor som håller sig bra??? får gärna vara några större blommor då jag inte vill ha en så stor och maffig bukett utan enkel och stilren.???
Har du några tips. Du får gärna inboxa mig lite ideér om du har tid.
Big Smile skrev 2008-09-23 23:02:54 följande:
Hejhej!
Tänkte höra mig för lite om vad du tror buketten överst i mitt galleri går på, jag förstår att det bara är en uppskattning osv, men jag sitter med budgeten och har inte en aning om vad lösbundna buketter kostar, vill inte ha massa rosor utan vill att det ska se ut som om man plockat en vacker bukett ute med olika blommor( gifter mig i slutet av juli), fast 10 ggr snyggare
Hej
Tror du att det blir för stelt med typ 20 vita kallor i en bukett med ett sidenband runt stjälkarna?
Tack för svar =)
Hej, hej! Sjysst tråd =). Är det möjligt att ha en bukett med cremevita rosor, blekrosa rosor ngn pion och trollhassel? Eller är det svårt? Vill ha en bukett som ser lite hanplockad ut, inte för hårt bunden liksom.. Lite sagoaktig om du förstår.
Tack på förhand