• EvelinaK

2 AUGUSTI nu är vi nära!!!!

Hej alla tjejer!

Nu är vi nära!! Hur går det med all planering??
    Det vi har som tynger är den förbaskade bordplaceringen... puh jobbigt... vi ska träffa prästen i kyrkan i veckan och öva på att gå in osv med näbbarna!! hi hi... LÄNGTAR!

Hur går det för er???

• Svar på tråden 2 AUGUSTI nu är vi nära!!!!
  • Eed

Metallica funkar alltid!

Annars är allt klart här... Bortsett från att duka och dekorera festlokalen, men vi får nycklarna dit imorrn så vi kan ändå inte göra nåt idag. Riktigt skönt! Nu ska hunden få lite aktivering, hon har kommit lite i skymundan senaste veckan så ikväll är det träningskväll!

• Suniz

Nu är allt klart utom att köra allt till festlokalen vilket vi ska göra ikväll!!! Så skönt!! Har kollat smhi nu också och det ser ut att vara uppehåll hela lörd!!! Jippi.

• powersmurf

Lycka till!!!

hoppas att allt går bra och att solen lyser på er!!

• zsandora

Hej allihopa!!! nerverna okej?? Här e det det, cool lugnt faktist... Kommer väl imorn, va å öva vigseln med alla nu, å hur f*n ska jag lyckas hålla tårarna borta när jag knappt gjorde det vid övningen....

Lycka till allihopa, glöm ej att ha kul å njut, det som går fel går fel, de e ju bara ni som vet hur det egentligen skulle vart

• Suniz

Idag är det vår tur.... iiiiiiih
    det regnar i eslöv... hoppas det slutar. Lycka till och kram på er alla.

• josefinelinden

ååå äntligen är det dags!
    taxin kommer om en timme å här sitter jag haha:)
    nu skiter vi i regnet tjejer, (det betyder ju mååånga barn, eller hur?) Grattis ALLA! // Josefine 14.30 Gustaf Adolf, Stockholm

• Suniz

Jaaa, och regn i brudkronan betyder ett långt och lyckligt äktenskap!!!!!!

josefinelinden skrev 2008-08-02 08:30:53 följande:
    nu skiter vi i regnet tjejer, (det betyder ju mååånga barn, eller hur?) Grattis ALLA! // Josefine 14.30 Gustaf Adolf, Stockholm
  • Big L

Haha.... nu har vi gjort det!
    Nu är vi gifta och det känns helt underbart :D
    Dagen är den lyckligaste i mitt liv och den blev perfekt.
    Hur har det gått för alla mina andra 2:e augustibrudar?
    Kram /nybliven Fru.

• Vicka81

ÅÅÅååååååhhh, jag vill igen...och igen... och igen...!!!!

• Anka2008

Det var riktig riktig kul! Det blev verkligen en dag att minnas!
    För oss blev det toppen dag trots regn!

• Eed

En helt underbar dag var det!!!

Är fortfarande helt knäckt... Inser nu att det kanske varit lite stressigt med alla förberedseler.

Sen är jag nykär! Fnissig och får fjärilar i magen bara av att tänka på mannen...

• sussiq2

ja våran dag blev oxå helt lyckat vårat värdpar gjörde ett underbart jobb med mycket kul under middagen och visst regnade heeeela dagen så det blev inga riktiga ute bilder men några på altan och under tältet så det bli nog bra ser fram emot att ser dem.!

• zsandora

Oj jag har inte varit här på ett tag nu... men jag säger som er, ja hade en underbar dag, riktigt lyxigt, å de va längesen jag skratta så mö. Allt va verkligen lyckat!
    Ville inte ta av mig klänningen när det va sovdax....

Och 14,10 sprack molnen upp efter ös regn hela förmiddagen, sen inte en droppe.... vi vigde oss 16,00

Svar på tråden 2 AUGUSTI nu är vi nära!!!!