Å vad bra att ni starta en sida här! Jag vill så gärna skriva om min dag, men då jag e rädd att min älskade läser min blogg vågar ja inte....
Idag va jag å mina tärnor å klippte oss, färga håret, å gjorde provfrisyr. Jätte fint!
Sen gick jag å lill syrran vidare till provsminkningen, medans svägerskan gick o jobbade..
Där sminka hon mig nästan exakt så som ja kommer se ut den 2 aug. Tom täckte över lite hårfärg som hade hamnat i pannan, för kl 14.00 skulle jag va å göra sensuella bilder till min m2b.
Så både frisör å sminkös gjorde mig fin, utan extra kostnad!!!
Sen va ja å fota mig, syrran skulle oxå göra det efter mig men hann tyvärr inte pga strömavbrott, som kom tack å lov när ja va klar! Alltså ja e inte smal, utan lite mullig, men korten blev så fina, kommer bli uppskattat!
Så jag har haft en så härlig dag, å nu vill ja inte sova, för ja vill inte ta bort sminket
Övrigt så börjar pusselbitarna falla på plats, har köpt vissa grejer till priserne för dom som vinner tipspromenaden. Ska nu inhandla pyssel till barnbordet och göra bordsplaceringstavlan.
Nån vals blir det dock inte, min m2b stenvägrar.. tråkmåns.
Har även hämtat förlovningsringarna från putsningen, så fina dom va, ska ej användas försen den dagen!
Nu går det verkligen fort! snart e vi där!
(f´låt om det blev långt, ville skriva av mig)