• EvelinaK

2 AUGUSTI nu är vi nära!!!!

Hej alla tjejer!

Nu är vi nära!! Hur går det med all planering??
    Det vi har som tynger är den förbaskade bordplaceringen... puh jobbigt... vi ska träffa prästen i kyrkan i veckan och öva på att gå in osv med näbbarna!! hi hi... LÄNGTAR!

Hur går det för er???

• Svar på tråden 2 AUGUSTI nu är vi nära!!!!
  • sussiq2

vi har oxå allt utomhus hoppas att det är uppehåll mesta dels av dagen har fotografering kl 14 och bröllop 16 ute så det måste bli uppehåll då.

• Eed

Här uppe i norr verkar det iaf bli uppehåll, men inte jättestrålande sol... Det kan jag leva med, bara det inte regnar! :-S

Idag har vi varit och shoppat på Systembolaget, känns skönt att bocka av det! Nu ska jag snart till frissan, klippa in löshåret och bestämma frisyr.

• Suniz

stället där jag har beställt lila kallor ringde idag. De hade fått mörkvinröda kallor istället för lila, och hinner inte fixa till det!!! Vad ska jag nu göra????

• Dolliver

Har också hört att det ska regna här nere på lördag - vi har också bara utomhu-fotografering... Kan man kanske ta fotona inne på närmaste ICA-affär?? *skrattar* Nä, det vette kattsicken hur man löser det.. Dock har jag också hört att det ska vara uppehåll emellanåt, så vi får väl hoppas på det!

Föresten - var har du beställt blommorna?

Och ett stort lycka till till dig (och alla andra i tråden) på lördag!!

Suniz skrev 2008-07-29 08:57:59 följande:
    Ojojoj.... det ska vara fint väder fram till fredag och sen ska det regna på lördag (i Skåne). Och jag har bara planerat för utomhusfotografering. hur göra??? Jag är såå superstressad som det är ändå.
    [/citat]
    Suniz skrev 2008-07-30 15:26:48 följande:
    [citat]
    stället där jag har beställt lila kallor ringde idag. De hade fått mörkvinröda kallor istället för lila, och hinner inte fixa till det!!! Vad ska jag nu göra????
  • Suniz

Lindebergs i Eslöv. Suck. Och igår pajade kopplingen på bilen, och mormor blev jättesjuk. Varför händer allt nu????

• Dolliver

Usch då, vad tråkigt med mormor! Hopas hon kryar på sig och klarar av att vara med på bröllopet?
    Hoppas det löser sig!

Hur har ni andra det med planeringen - färdiga med allt, eller? Här är det mest småplock kvar, vilket gör mig hypernervös då jag inte har något konkret att fixa eller pyssla med! Varken jag eller sambon har kunnat äta ordentligt de senaste dagarna, nu börjar nervositeten ta över!

och vet ni vad??

VI SKA GIFTA OSS!!!!!! Wiiihaaa!!!

Suniz skrev 2008-07-31 08:58:59 följande:
    Lindebergs i Eslöv. Suck. Och igår pajade kopplingen på bilen, och mormor blev jättesjuk. Varför händer allt nu????
  • grabbarna

jaa vad har vi kvar..vi ska skriva uppdrag och sätta fast på alla festhäften 95% kommer bara få ett konstigt ord dom ska minnas som vi inte ska göra nåt av det är bara för att virra bort dom och sedan får ngr "riktiga" uppdrag.

ikväll ska vi upp till lokalen och möblera och tjejen som ska fixa håret ska komma och provlocka och känna hur håret är som. Har inte frågat om priset ännu *oops* men hoppas verkligen hon är billig för fotografen höll på att ge mig hjärtsnörp igår

sedan ska jag hämta blommor och handla lite frukt och grönt i morrn och senare på dagen blir det dukning för hela slanten.

och naturligtvis valsen shit vad vi skrattade då vi skulle valsa här hemma igår

• zsandora

Idag är det rörigt.... Först sprang jag på stan å inhandla allt till bordsplaceringstavlan, sen lite pyssel till barnen...

Nu ska jag laga mat, sen hämta min klänning, vigselförrättaren kl 16. Och göra naglarna kl 18. Sen kommer tärnorna för att göra tavlan, å gå igenom det sista så vi inte har glömt nåt.

Jo ringa herrgården oxå å dubbelkolla allt samt messa trubaduren adress å låt val, vilket jag har valt just nu...
    Vore kul om ni orka höra å tycka till....

detta är ingångslåten

och detta va utgångslåten

nå vad tycker ni, ärligt???

• grabbarna

jag eller ja vi! har för övrigt mirandanallen (tatty teddy) som tema ang bilder i fetshäftet för innan vi flyttade ilag och även lite efter så skickade jag mkt kort eller la små lappar och kort nere i köket så han kunde läsa på morgonen eller lunchen etc och det var alltid miranda nallen

och jag blev så glad när dollar store hade miranda nallar för 20! :-st kollade idag på gallerix och där kostar exakt sammanalle 99:- så nu har vi två st som vi antingen sätetr på buffebordet eller på baren det lutar åt baren..men gissa om ungarna är lite sura och tycker jag är för gammal för att ha nallar *s*

• grabbarna

det är samma låt men det kanske är meningen? klart jag säger att nothing else matters är kanon! vi ska ju ha den som solosång

Svar på tråden 2 AUGUSTI nu är vi nära!!!!