• EvelinaK

2 AUGUSTI nu är vi nära!!!!

Hej alla tjejer!

Nu är vi nära!! Hur går det med all planering??
    Det vi har som tynger är den förbaskade bordplaceringen... puh jobbigt... vi ska träffa prästen i kyrkan i veckan och öva på att gå in osv med näbbarna!! hi hi... LÄNGTAR!

Hur går det för er???

• Svar på tråden 2 AUGUSTI nu är vi nära!!!!
  • grabbarna

bara jag som just nu är utan blommor både till bukett och bordsdekoration?

en jobbarkompis som är florist skulle spåna på en bukett i passande färger och hon ringde igår kväll men dom beställer blomor på söndagar så nu vete sjutton hur det går och en annan jobbarkompis erbjöd sig och ville verkligen göra bordsdekorationerna men hon har inte hört av sig ang det och jag vill inte ringa runt och jaga rätt på folk så nu får jag gå in på handelsträdgården och kolla vad dom har och göra nåt utefter det....

• grabbarna

nu har det löst sig med blommorna i alla fall det blir säkert svindyrt men det ids jag inte bry mig om nu när vi är så sent ute.. det blir vinröda kallor som jag hela tiden velat ha blandat med lite stjärngräs och grönt i en löst bunden bukett och sedan mini gerbera på borden..

• grabbarna

bara jag som skriver men i alla fall så är blommorna beställda och det blev som jag misstänkte skitdyrt eller inte så mycket eg för själva brudbuketten men 18:- st för minigerbera och hon räknade ut att vi borde ha 28 st! blev ju jättedyrt... själva bruduketten går på 700:- och det kan man kanske inte säga så mycket om då kallorna kostar 60:-st och hon räknade på 7 st + lite grönt och vitt också... men nog hade jag trott det skulle bli billigare att beställa från handelsträdgården än från blomaffären här i närheten som är känd för att vara dyra men dom var billigare på själva blommorna men tar istället mer för bindningen...

• Eed

Ang. blommor så jag en trädgårdstomte till nära vän som ska göra min bukett. Vi var in till blomaffären för ett par veckor sedan och kikade på hur jag ville att den skulle se ut och vad jag ville ha för blommor. Blir vita rosor och några andra vita blommor som jag inte kommer ihåg vad de heter (supersöta, inte jättevanliga) och så helgröna murgrönor. Enkelt och fint, tror jag.
    Till borden kommer jag att gå lös i min mors underbara rabatter - hon har fantastiska blommor! Billigt och bra!

Nu ska jag sy en barnslips till en av kompisarnas barn som ska gå med oss i kyrkan! Får se hur det går...

• grabbarna

nu har vi haft valskurs och vi var jätteduktiga, sambon behöver bara få lite mjukare knän och då kommer snurren gå bättre också..men shit man får ju ont i benen hur ska det gå att dansa i högklackat

• Suniz

Ojojoj.... det ska vara fint väder fram till fredag och sen ska det regna på lördag (i Skåne). Och jag har bara planerat för utomhusfotografering. hur göra??? Jag är såå superstressad som det är ändå.

• zsandora

Ja det verkar tyvärr bli dåligt väder för mig med, men ja håller tummarna... Iaf hade dom nån sida här ang foto i regn, och skillnaden va inte så stor.. bilderna jag såg va jätte fina trots regn.... (dom va ute)

• Anka2008

Det verkar bli dålig väder för mig med (Stockholm)!
    Vi ska ut och jaga paraply och försöka reka fram ställen vi kan fotografera utomhus trots regn.

Hoppas nu bara på att det inte regnar vid fotografering + utgång.

• grabbarna

hoppas verkligen att det inte regnar då skiter det sig med vår fotgrafering också men jag har köpt ett sånt här stort vitt paraply som vi kan stå under och med en picnic filt med vitt lakan på borde det gå bra att stå ute under ett träd eller nåt men det vore ju mysigt med soliga bilder...

var in och handlade det sista idag som dukra, dricka etc och shit vad pengarna rullar

• Mini Pling

Det far ju inte regna! Vi ska gifta oss utomhus! AHH!!

Svar på tråden 2 AUGUSTI nu är vi nära!!!!