• EvelinaK

2 AUGUSTI nu är vi nära!!!!

Hej alla tjejer!

Nu är vi nära!! Hur går det med all planering??
    Det vi har som tynger är den förbaskade bordplaceringen... puh jobbigt... vi ska träffa prästen i kyrkan i veckan och öva på att gå in osv med näbbarna!! hi hi... LÄNGTAR!

Hur går det för er???

• Svar på tråden 2 AUGUSTI nu är vi nära!!!!
  • Grund

Vicka81: ja vi har tagit två lektioner.

• Anka2008

Vicka 81: Det finns jättebra instruktion film klipp på Youtube. Kanske det kan vara något för dig?

• EvelinaK

Anka2008, vi behöver också lektioner, vad ska man söka på Youtube????????????????

• Anka2008

Sök på Waltz dance så får du en massa olika instruktionsvideo.
    Här är en t.ex

Lycka till.

• Suniz

Vad har ni valt för låt till första dansen? Jag hittar ingen som passar. Vi ska dansa bröllopsvals, men det måste vara en låt som inte går så snabbt... svårt.

• EvelinaK

Jag kan heller inga vals låtar!! svårt......

• Anka2008

Inte lätt det där med låtar!

Jag har en annan fundering. Det kanske är lite löjligt men jag har liksom fastnat lite i det. När ni går in i kyrkan, hur håller ni i handen. Högfattning, fingrar i varandra...ja ni vet. Ibland fastnar man i en liten detalj. Hjälp!

• EvelinaK

Anka2008, nu kryper bröllopsnerverna fram hi hi hi

Jag tror vi kommer kolla dem neråt med fingrarna mellan varandras fingrar, hmmm hur lätt det? Så som man brukar hållar när man håller varandra i handen! Känns mest naturligast!
    Har inte tänkt på det innan...

Igår,

gjorde vi färdigt bordsplaceringen, nu får den vara så. Inga mer ändringar! Vår älskade toastmaster o bästis hjälpte oss... tack!

sen har vi sytt fast löshåret med spännerna så det är färdigt...

Kvar...

Göra bordsplaceringstavlorna, vi ska ha två, pga två ingångar...
    SOLA! Min semester börjar på måndag, och då ska jag pressa!!
    Träffa prästen på fredag med näbbarna o öva!! Spännande!

• rocknroll

Ja, nu är det verkligen nära!
    Det mesta är klart men små detaljer kvar.
    Ang vals om det nu är det ni ska ha , känn bara in tre takten- lyssna genom musiken flera gånger och lär känna den i era kroppar när ni dansar tillsammans, så går det hur bra som helst. Bara lita på varandra!
    Själv funderar jag på vad jag ska ge till alla som har hjälpt oss så mycket! Några ideer?
    Vi har bestämt att inte ha något festprogram, ska däremot skriva ut vigsel programmet och namnskyltarna.
    Bara vädret håller i sig till den 2 aug!!!

• zsandora

Vädret blir jätte fint den 2 aug över hela landet! lr hur

Hur gör ni era bordsplaceringstavlor? vad använder ni er av för matrial? Jag hade en plan innan, men nu känner ja att det kanske blev för exklusivt....

Svar på tråden 2 AUGUSTI nu är vi nära!!!!