• MissieA

några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där. Del 3

Hej brudar, nu fortsätter vi vårt prat i ännu en tråd. Gamla som nya balkanbrudar är välkomna

• Svar på tråden några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där. Del 3
  • Juliazzb25

hello hello

Det bara bra med mig...
    jag har varit bortrest där nere och vi åker tillbaka nu i aug då vi ska ha stor fest..

vi ska fira 1 år som gifta plus att vi väntar tillökning i familjen....

vi är så så glada...

hoppas att det bara bra med alla er.

kramizzzzarrrr

• Megi

Hej hej Balkan BAbes :D vi har inte bestämmt oss än om det blir Ii Bosnien eller här, jag vill ha det där nere :DVilket land kommer ni ifrån? Kram

• Juliazzb25

Jag är från kroatien men har bott i bosnien oxå du då?

• Megi

Odkale si iz Bosne? ja sam iz Banja Luke

• Juliazzb25

jag har bott i zenica men bara kort period...

• MissieA

Hej brudar!

Julia: Ett stort grattis till 1 år och tillökningen Är jätteglad för din skull. Hur känns det?

Megi: Jag är från jajce så vi är nästan grannar där nere hehe. Berätta gärna lite mer om dig själv. När ska ni gifta er? Är din m2b också från bih, var bor ni i sverige osv.

Kram på er.

• Juliazzb25

MissieA:

Tusen tack! Det känns jätte jätte bra förutom att jag mår illa med mera men det så det ska vara...
    vi har kämpat i över 2 år att bli med barn så nu känns det helt underbart.

Det bara synd att jag inte kommer komma in i min nya klänning som jag skulle ha på festen där nere...

magen börjar synas hehe:)

Hur går det med era planer? Har du hittat klänningen

• MissieA

Så är det Julia med graviditeter men hoppas du mår bättre snart. Ehh klänningen är inte lika viktig längre hehe nu när di äntligen får en bebis Alla kommer vara så glada för er skull. När åker ni ner?

För oss går det ganska bra, är nere nu och handlar lite saker Gästlistan är färgid och vi är uppe i ca 180 gäster såå mycket jobb kommer det bli hehe.

• Megi

MissieA, aa det är vi hehe :D Jest momak mi je iz Bijeljine :D A sada zivimo u Boråsu, gdje ti zivis? vi tänkte gifta oss nästa år ako bog da :D, odakle je tvoj momak?

• MissieA

Hehe jag bor i jönköping a i moj je momak i Bijeljine

Vi gifter oss med nästa år, men vi ska gifta oss här. Hur länge har ni varit tillsammans och hur gamla är ni??

Svar på tråden några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där. Del 3