• Annihz

12 Juli 2008 del:3

Såg att tråden var stängd......
    så nu startar jag en ny :)

• Svar på tråden 12 Juli 2008 del:3
  • mr psycho

En dag kvar! Lycka till imorgon allihop!

• FruGrahn

Lycka till söta vackra brudar!!!
    Snart är vi utom räddning hi hi...
    o vad jag är nervös, fniss

• Flamora

Nu är det inte många timmar kvar!

Lycka till imorgon allihop!

• Jen82

Snart dax. Lycka till till er alla.
    Kraaaaaaaam

• EnaOline

Lycka till tjejer! Ha en underbar dag för det ska vi ha!

• IcePrincezzz

Hej allihopa! Då var vi gifta nu!! Jippiiii! =)
    Hoppas ni alla hade en lika fantastisk dag som jag/vi!
    KRAM

• EnaOline

Åå vi hade en fantastisk dag, grattis till er andra!

• Garonne

Helt suverän dag! Solen sken hela dagen ända tills en halvtimme före vigseln, då kolsvarta moln började rulla in och åskan började mullra på håll. Vi fick lite panik och ringde ner till svägerskan och sa att dom skulle samla ihop folk, för vi kommer NU! Tio i fem gick vi ner till sjön där vigseln skulle vara. Det blåste och droppade lite under vigseln, och precis när vi kommit upp på verandan och skålat i champagne så öppnade sig himlen och alla fick ta skydd. Sen var vädret strålande resten av kvällen. Jag vet inte om jag ska kalla det tur eller otur... Lite tråkigt var det väl att jag spenderade hela vigseln med att snegla på molnen. Annars flöt allt perfekt och jag är såååå trött och nöjd. Imorgon drar vi till Spanien!

• Annihz

ÅÅ det var ju helt underbart!!!! Jag vill göra om allt igen!!
    Gud det går inte att beskriva i ord hur perfekt allt blev.
    Jag var lite oroligt för att fetsen skulle bli tråkig men gud va fel jag hade. Gästerna dansade till två på natten och vid tre gav sig de sista gästerna hemmåt, och vi stannade ända till halv två!!! Vilket jag inte trodde att jag skulle orka.
    Det var blandade känslor när vi skulle till att åka hem, jag ville inte att dagens skulle ta slut för det var ju så kul, men sammtidigt började mina fötter ge upp.
    Allt blev 1000 gånger bättre än vad jag hade föreställt mig.
    Nu är jag Fru Löf :)

Vädret hade vi med oss oxå, det var lite molnigt när vi skulle ta kort, men det är ju bara bra för då blir bilderna bättre.
    Det kom pytte lite regn och det betyder ju bara tur så det var ju som pricken över i:t.
    När vi gick ut ur kyrka efter vigseln så var det strålande solsken. Verkligen helt perfekt!!

Nu är jag såååå nyfiken på filmen som spelades in i kyrkan och på alla fotografier.

Antar att ni alla andra brudar haft lika kul som jag!

Svar på tråden 12 Juli 2008 del:3