12 Juli 2008 del:3
Såg att tråden var stängd......
så nu startar jag en ny :)
Såg att tråden var stängd......
så nu startar jag en ny :)
hej tjejer, guud så nervös jag är nu! Usch! Det är jobbigt. Vi ska ha en crazy dance, både vals och sen göra lite coola moves.. hihi Det kommer bli så bra, om jag bara kunde få öva lite mer med sambon. *suck* Idag ska det lagas ännu mera mat till bröllopet. Huvva ligen...
Igår blev vigselprogrammet klart, nu är faktiskt det mesta klart...
Ska åka och handla lite grejer idag, men först ska jag göra färdigt en skoluppgift som har legat och grämt mig i ett par månader nu, jag är expert på att skjuta upp saker. Ska bli skönt att få den ur vägen...
Lycka till tjejer! Nu är det verkligen inte långt kvar för er. Jag håller tummarna för att det verkligen kommer att bli den underbaraste av alla dagar för er allihopa!
Jag e oxå nervös. Min mage e i uppror, drömmer konstiga drömmar på nätterna... Och nu oroar jag mig för vädret. Vi ska fotas ute och har ingenstans att gå in. I sydsvenskan står det att det ska regna...
Men det mesta e iaf klart. Vigselprogram och festhäften blev klara igår, efterrätterna gjordes och vi ringde en hel massa telefonsamtal för att bestämma tider och så med DJ, catering osv.
Klänningen ska hämtas imorgon. Skulle haft den hemma nu, men de sydde den konstigt när det skulle korta en del och får göra om det.. Hoppas VERKLIGEN att den är bra när jag kommer dit imorgon.
I vår tidning verkar vädret också lite ostadigt, men jag tittade på SMHI's hemsida, och där ser det riktigt fint ut! Jag litar mer på SMHI. Inte bara för att det såg bättre ut där, utan också för att jag vet att de har oftare rätt än tidningen! Vi ska vara mycket ute, så jag hoppas verkligen på fint väder!
det mesta är klart... men behöver fixa festprogrammet och skriva placeringskorten...sen sticker vi på bröllopsresa dagen efter så vi måste fixa lite med det också... just nu oroar jag mig för att mina föräldrar ska komma för sent (vi gifter oss borgeligt) då de INTE är bra på att hålla tider och mamma har en fix idé att hon måste fixa håret samma dag som de ska köra ner till oss (20 mil)... sen oroar jag mig för vädret.. vi ska fotas utomhus och vi har ingen direkt back up plan.. försöker tänka positiva tankar med regn på bröllop.. (inte svettig och varm, ser brunare ut ... japp nu tog de positiva sakerna slut ; -D )
Börjar också bli lite smått nervös. Tur att det mesta är klart. Ska handla lite idag och skriva ut och pyssla med det sista. Imårrn ska vi skriva ut vigselprogrammen. Skönt att ha det mesta klart innan man börjar med dukningen.
Vi har precis varit och hämtat vårt beställda vin från Systemet...och om en stund ska jag iväg till en kollega och hämta mina smycken som hon har gjort åt mig. Ikväll blir det att sitta med det sista till festhäftet...ska skriva ut dem imorn och binda ihop dem...fick ett avhopp idag så lite tur att vi inte skrivit ut bordsplaceringen än...
Snart dax för oss tjejer. vi har endast 4 dagar kvar. Kram
På shmhi:s hemsida är det en sol med ett regnmoln över på förmiddagen och enbart ett moln på eftermiddagen, mellan 16-19 grader...huvudsaken är att det inte REGNAR!!! *om vi alla håller tummarna de 4 dagar som är kvar*