12 Juli 2008 del:3
Såg att tråden var stängd......
så nu startar jag en ny :)
Såg att tråden var stängd......
så nu startar jag en ny :)
hej på er tjejer. var ett tag sen man skrev men nu ni är det inte alls lång tid kvar för oss. om en vecka är vi fruar. tänk vad härligt.
har börjat sommarjobba och bor under tiden i sommarstugan med min blivande man och mina föräldrar ute på landet vid sjön. helt underbart att koppla av från stan. fick en hel del gjort under två veckor. skönt att nästan vara klart med allt.
igår var vi i kyrkan och övade och jag tror att det kommer att bli riktigt bra. blev lite extra pirrig igår i kyrkan men det kommer att bli så fint. pratade även med tjejen som har hant om maten. hon skulle även göra fördrinkarna och leta serveringspersonal. skönt att slippa det.
nu ska jag göra klart bordsplaceringen och gästpressentationen sen är nästan allt klart. hur går det för er andra 12e juli tjejer?
Hej.
Jo vi har väl nästan allt klart.
Denna veckan jag träffa massa människor o sen ja inhandla de sista.
Måste GÅ in mina skor... har börjat men de e nog i sista dagarna..
Måste handla lite fler lakan o små saker till bröllopet.
Har dubbelkollat maten o tårtan osv nu.
Kvar att göra
Fixa vår crazy dans till bröllopet...
fixa musiken.
Ja det är nog allt.
Nervös? Nej inte ännu.
Kram på er
Jag hade en jätte mensk dröm inatt. HEla vigseln vart helt förstörd. Ska berätta i lite korta drag.
Vi hade gått in i kyrkan men precis när prästen skulle till att tala så upptäcker jag att alla mina fina lockar i håret inte finns längre. Jag får panik och avbryter det hela för att gå ut med min m2b och försöka fixa till håret igen. Jag har verkligen panik!!!!
Hux flux så har vi en plattång där i kyrkan och min sabo börjar locka hået på mig. Det blir riktigt bra och jag tar fram min sprayflaska, som oxå har dykt upp från ingenstans och spreyar håret jätte mycke för att det ska hålla.
Iom att vi gjorde den här proseduren så vart det jätte försenat i kyrkan och det näst kommande brudbparets gäster började dyka upp i kyrkan. Så där satt det våra gästeroch de andra brudpares gäster i kyrkan.....
Ja vi gör om hela proseduren med kyrkklockor som ringer och ingångsmusiken som spelar. Vi går fram min sambo och jag till altaret och då upptäcker jag att mitt hår helt plötsligt är JÄTTE långe BLONT hår!!! (mitt hår kommer att vara "normal" långt och brunt) Och blir så klar helt förstörd igen för så vill jag absolut inte ha mitt hår!!! Har sett en brud som hade så och tyckte det såg för j-vligt ut, hon hade extremt mycket löshår.
Sen vaknade jag, som tur är för annars hade det väl helt spårat ur.
Ja så nu märks det att man börjar bli lite nervöst, även om man inte märker av det i sitt dagliga liv så utspelar det sig i mina drömmar.
Hoppas att jag inte ska drömma nå mer sånt här, det är ju skit jobbigt!
Hej tjejer jag blev hippad igår.. weee Det var helt otroligt kul!
tack weinlove, har du blivit hippad än då?
Undrar om det är något fel på mig, jag är inte ett dugg nervös och jag kan inte komma på något som jag måste göra... Vet inte hur jag ska få den här veckan att gå. Visst, festprogrammet är inte riktigt klart, men det är jag inte stressad över. Har färgat håret idag och planerat lite med min frisör.
Jag börjar bli riktigt nervös nu ... Mest för allt det praktiska. Det ska bli skönt när det är över och vi allihop är gifta!
igår var jag o planerade med min frisör,kollade smink o var i stan en sväng....usch vad jag är nervös.....andra morgonen i rad jag vaknar o mår pyton.....var så otroligt trött igår eftermiddag så jag sov bort hela kvällen....när jag väl vaknade så fixade jag o m2b med champangeglasen o satte på ringar.....det blev så snyggt.....idag så ska vi åka runt o fixa det sista som är kvar att inhandla,färga håret,sy i en hake i klänningen så att jag kan fästa upp släpet,städa det sista innan vårt brudfölje kommer o plocka lite smått....uuuurrrrkkkk 4 dagar kvar......