• Annihz

12 Juli 2008 del:3

Såg att tråden var stängd......
    så nu startar jag en ny :)

• Svar på tråden 12 Juli 2008 del:3
  • Jen82

Ja precis inget regn men svalt väder gör inget.

vi hoppas på de bästa.

• propp

Nu är det strax dags att påbörja utskrifterna av festhäftena...80 st x 3 papper, fram och baksida...håll tummarna för mig tjejer! Vet hur förbannad jag kan bli om jag hittar stavfel el. andra slarvfel...*ångest*

• Catalina

gomorgon tjejer......börjar ni bli klara nu?jag har inte så mycket kvar i planeringen....idag blir det mest finlir....usch vad nervös jag är.
    Lycka till Propp med festhäftena....håller tummen

• EnaOline

hej tjejer, jag är så nervööös! inte långt kvar nu! här i oslo har jag fått flera olika väderprognoser, ena säger att det ska åska och den andra säger att det ska vara sol...?? så det får bli en överraskning helt enkelt, vi har ingen plan B ifall det spöregnar och åskar.. spännande :O)

• propp

Happ, och där tog bläcket slut... Det här skrivaren fullständigt ÄTER bläck!!! Eller oxå är det patronerna som jag köpt från nätet som innehåller otroligt lite bläck...inte undra på att de är billiga...räcker ju inte ens till 300 papper...jaja...sambon är iaf snäll och åkte precis iväg för att köpa nya patroner...har kommit halvvägs i utskriftsväg nu...tur att halva dagen är kvar...

• Flamora

Nu e vi redo för regn! Hittade ett jättefint vitt paraply idag Men hoppas vi slipper använda det

Trist med bläcket, Propp. Kan ju va så att man får vad man betalar för. Ibland e det bättre att köpa bra grejr från början. Men sånt man inte vet... Lycka till!

• propp

Köpte den nya patronen på Siba och den var det lite mer i...men den är snart slut den oxå...så det är väl skrivaren som drar mycket bläck antar jag...men nu är allting utskrivet iaf...återstår bara att sätta ihop alla häftena...tur man får hjälp med det...

Men hörrni tjejer...vi håller tummarna för att det inte regnar på lördag...just nu har vi massa sol och jättevarmt...fortsätt så...

• Catalina

regn vill vi inte ha....har beställt sol o värme.....2 dagar kvar nu......har varit uppe hela natten o fixat det sista.....ska lägga mig snart.....vi ska till festlokalen o greja vid 10......får se om jag kommer in något innan lördag...min tärna kommer idag så datorn blir väl inte mycket använd......jag önskar er alla lycka till på lördag o hoppas att ni får en jätte underbar dag....kram till er alla

• Mrs Marley

Nu är alla klänningar färdiga, festhäftena har våra underbara vänner gjort. Ska till kyrkan med brudnäbbarna idag och repa lite. Ikväll får vi lokalen och ska godkänna dukningen. I morgon blir det lite fix med dekorationerna.
    Sen är vi färdiga!!!!
    Än är jag inte nervös men det kommer väl när allt är klart

• EnaOline

hej tjejer,,, ja snart gæller det, idag har jag gjort tårtan.. satan vad tid det tar men oj vad god den ser ut! Nu blir det gøra en massa olika røror, vi ska ha medelhavsmat.. *mums* och vædret hær i oslo idag ær væl uppåt 30 grader.. naaaaajs!

Kram på er och lycka till!

Svar på tråden 12 Juli 2008 del:3