• Annihz

12 Juli 2008 del:3

Såg att tråden var stängd......
    så nu startar jag en ny :)

• Svar på tråden 12 Juli 2008 del:3
  • weinlove

nu är det inte långt kvar tjejer. nästa lördag smäller det =D

• Annihz

I dag har jag äntligen bestämt mig och även beställt brudbuketten. Har velat länge nu och tyckte att det var dags för att bestämma sig.
    Åkte till en handelsträdgård som ligger lite utanför stan, och gissa om det skillde i priser!!
    Min bukett och mannens blomma skulle bli att kosta ca.800:-
    och inne i stan sa de att de ville ha 1500:-!
    Kunde inte ens tänka mig att det kunde skilja så mycket......

Sen senare i kväll kommer fotografen till oss, och i morgon ska vi träffa prästen. Ska bli skönt att få det överstökat så vi kan börja med vigselprogramen.

Oj...mycket info blev det.

• hannapanna2008

Iiiiiii, jag börjar bli nervös....

Håller på att binda ihop vigselprogrammen och göra presenterna till gästerna, vilket även fungerar som bordsplacering.

Längtar!!!!

Hur går det för er tjejer???

• EnaOline

Tack Annihz

Åå nu är det inte långt kvar tjejer!

• Cajjo83

Flyter på riktigt bra här också! Har lite småfix kvar, sen är vi färdiga så sett! Har mycket att göra när vi kommer upp till Kiruna nästa vecka dock, men inget jag har panik över iaf! Så det känns super bra allting måste jag få säga, hehe!

• Mrs Marley

Vi börjar också få koll på läget....
    ...var ute med vår fotograf idag och hittade lite olika platser att ta foto på. Det gick över förväntan faktiskt, hittade ett par riktigt fina ställen

Prästen träffade vi i förra veckan.

Sitter och kämpar med bordsplaceringen, våra toastmasters flåsar oss i nacken.....dom vill bli klara med festhäftena.

Jag har en slöja som ska tillverkas och en klänning som ska bli klar....men men där är ju ett par dagar kvar

• Jen82

Hej på er.
    12dagar kvar YAY.
    Gjorde provfrisyr o klipp o färg o slingor idag.
    Jättefint.

• IcePrincezzz

Fattar inte att det snart händer!! =)
    Jag börjar också bli lite nervös och få lite panik....
    Vi har läget under kontroll men det är tyvärr fortfarande en hel del kvar att fixa!
    Har alla ni presenter till gästerna? Vad isåfall? Jag har inte alls tänkt på det förrens nu i veckan..inte så bra kanske..
    Hoppas allt går bra för er tjejer!

• Jen82

Nej vi har inga presenter mer än till de som hjälper oss :):)

• Malaki

vi har inte heller ngra presenter ;)

vi har idag fixat kostym och vaccinerat oss inför bröllopsresan, i morgon ska jag tona håret, provsminkas, betala tårtan och bestämma vilka snittar vi ska ha... måste börja fixa med festprogram... suck har inte ens börjat... ägnar mer tid åt att LÄSA om att göra det än att faktiskt göra det...

Svar på tråden 12 Juli 2008 del:3