Hur många har inte hippats?
Nyfiken på hur många fler som gift sig eller snart gifter sig som inte blivit hippade eller vet att de inte kommer bli det, Är lite besviken på mina vänner att de inte hippade mig men men Bröllopet blev lyckat iaf
Nyfiken på hur många fler som gift sig eller snart gifter sig som inte blivit hippade eller vet att de inte kommer bli det, Är lite besviken på mina vänner att de inte hippade mig men men Bröllopet blev lyckat iaf
Jag blev trots allt hippad i går onsdag, 3 dagar inna vigsel.
var på centralbadet och badade och relaxade för att sedan gå ut och äta en riktigt god middag och ha det kanon trevligt.
Det dök upp 2 personer som jag i min vildaste fantasi inte kunnat tro. Jag blev så otroligt glad för det.
ingen hippa ännu ..........
Inte här heller....
int nu heller............
neee :/
nu är det nog bra jag är ofisielt o hippad!!!!!!!
Grattis =)
Nä... ingen hippa här heller. Gifter mig nästa vecka=(
hej hippades dagen innan bröllopet dom kidnappade mig från dukningen och jag fick slöj ögon bindel och krona sedan for vi på en bilfärd och hamnade hos min brud tärna hon hade gjort såp fint levande ljus grönsaks dip ,ostbrika med frukt, jordgubbar med schoklad och avslappnande massage bastu och seda sova . Vi hade så myssigt!
i lör blev jag "hippad2 av mina nya kompisar här i cypern det var snäll av de fast vi har träffat bara i 1 år
blev bjuden på mat fick krona vi fick spela spel, fick en rolig present, å tårta som jag fick den hade en rolig lät nacken man hehe