• pallesj

Hur många har inte hippats?

Nyfiken på hur många fler som gift sig eller snart gifter sig som inte blivit hippade eller vet att de inte kommer bli det, Är lite besviken på mina vänner att de inte hippade mig men men Bröllopet blev lyckat iaf

• Svar på tråden Hur många har inte hippats?
  • blivandefrulycklig

Jag ville inte ha någon men ingen hörde av sig om min M2B så jag ringde hans kompisar.... Min M2B var lite blek om nosen i söndags

• stinakina

Min M2B ringde nyss,han sa - du jag missar tåget, jag har blivit inlåst på kontoret!!

*asg* vet du nåt om detta frågade han?? Nääääää sa ja!! hihi

Innan han lade på stormade killarna in och tog honom...

Han trodde absolut inte att det skulle bli något nu när det bara är 4 dagar kvar!!

• C123

ojojoj...nu har jag packat två väskor efter att min blivande lämnat över en lååång lista på prylar som jag ska ha med mig någonstans?!? Det är något på gång! Det står att dom kan komma när som helst! NERVÖS!!!

• Hallon80
    stinakina skrev 2008-08-05 16:24:56 följande:
    Min M2B ringde nyss,han sa - du jag missar tåget, jag har blivit inlåst på kontoret!!*asg* vet du nåt om detta frågade han?? Nääääää sa ja!! hihiInnan han lade på stormade killarna in och tog honom...Han trodde absolut inte att det skulle bli något nu när det bara är 4 dagar kvar!!
    [/citat]

C123 skrev 2008-08-05 20:07:02 följande:
    [citat]
    ojojoj...nu har jag packat två väskor efter att min blivande lämnat över en lååång lista på prylar som jag ska ha med mig någonstans?!? Det är något på gång! Det står att dom kan komma när som helst! NERVÖS!!!
    Spännande!
  • förväntansfullbrud

Jag misstänker att det blir den 23/8 då jag har en massa saker inplanerat alla andra helger och det är kompisar som kommer 50mil för att va med på svensexan den 23 och när jag sa till bestman att jag kunde åka och bo hos min mamma så de som inte bor här kunde bo hos oss fick jag till svar att jag inte fick åka förrän de hämtat honom. Och en kompis fyller 30 så vi skulle gå ut och äta och jag föreslog den 23 men hon tyckte den 16 passa bättre.....hmm

• C123

blev möhippa igår mysigt med bubbelbad, champagne, god mat och Singstar! Jättetrevligt!!

• Ninnispinnis

Och det blev det också! Jag hade en helt underbar dag, med ridning på islandshästar, lunch vid havet, "fångarna på fortet", blockflöjt på Coop, grillning, och slutligen Singstar till klockan 04... Detta kan jag leva på länge...

Ninnispinnis skrev 2008-08-05 13:43:24 följande:
    Misstänker att det blir på lördag...
  • pluttefisa

Har precis blivit tillfragad av min ena tärna om jag vill hänga med henne till hennes mammas lgh vid havet i helgen...Först misstänkte jag ingenting, men nu när jag tänker efter sa är det lite skumt..Vill dock inte hoppas för mycket om det nu 'bara' är en myshelg som vi tva ska ha...Aterkommer om det blir nagon fortsättning pa inlägget...

• lyckligjävel

mina vänner har retat mig om möhippa sedan min sambo friade förra året, men nu är det 13 dagar kvar och jag har inte hört ett skit?
    sambon retas o säger att de inte kommer hippa mig, det finns inte tid helt enkelt. men varför skulle de då reta mig fortfarande för 14 dgr sedan??

nervös? ja.......

Svar på tråden Hur många har inte hippats?