Hur många har inte hippats?
Nyfiken på hur många fler som gift sig eller snart gifter sig som inte blivit hippade eller vet att de inte kommer bli det, Är lite besviken på mina vänner att de inte hippade mig men men Bröllopet blev lyckat iaf
Nyfiken på hur många fler som gift sig eller snart gifter sig som inte blivit hippade eller vet att de inte kommer bli det, Är lite besviken på mina vänner att de inte hippade mig men men Bröllopet blev lyckat iaf
Min brudtärna är min syster och jag har sagt det rakt ut: du får de till att det blir en möhippa som inte är så dyr så alla kan vara med . Jag skulle kunna tänka mig i värsta fall bjuda in till en en symbolisk "sista måltiden" middag med tjejgänget om ingen annan tar tag i det
Måste ju ha vart skönt för henne också att höra, då vet hon att du verkligen vill och att du inte förväntar dig det dyraste utan uppskattar mer att alla är med.
Man borde vara mer rakt på sak vid många tillfällen
Tummen upp!!!
Så tråkigt att det inte blir som man vill, när man längtat och planerat för en hippa, och det sedan inte blir av - förstår att man blir besviken!
Trist inställning Furillen, av din tärna också, kanske lika bra att hon tackade nej helt o hållet...
Själv vill jag INTE bli hippad, och kommer att vara orolig av den anledningen månaderna innan..... ;-(
Varför vill du inte bli hippad?? *nyfiken*
Men herregud, snacka om dagis nivå, skit i det, det är inte ni som förlorar på det utan hon. Låt inte det förstöra er dag.
Lycka till med allt
Halloj,
jag har inte heller blivit "hippad"! Ska gifta mig den 2 augusti, så jag har inte gett upp hoppet än Men vi får se...
Min ena tärna gifte sig i maj, o då var jag tärna men lyckades inte dra ihop ett gäng till en möhippa. Dom bestämde sig för att gifta sig en månad innan själva bröllopet, så jag hade inte så jättemycket tid på mig, och det var inte en enda helg där som alla hennes kompisar hade haft möjlighet att komma.
Dessutom hade hon då en liten 2-månaders bebis och hade sagt till mig att hon nödvändigtvis inte ens "behöver" en möhippa. Så det hela slutade med att jag och hennes syster tog henne till en skönhetssalong för en ansiktsbehandling, få naglarna fixade och lite smink-tips. Sedan åt vi lite mat, och sen ville hon faktiskt åka hem till sin blivande man och lilla bebben och var väldigt nöjd med lilla möhippan
Jag kan tycka att NÅGOT ska man ju försöka fixa.... Om än bara så litet som vi gjorde!
Ingen hippa än... Ska bort i helgen och sedan är det två helger kvar! Hoppas de är mänskliga nog att låter bli om de inte kunnat få ihop till det tidigare! nu är det sjukt mycket att göra med mat och allt! Min m2b hade en minisvensexa förra veckan. De fick improvisera men hade planerat massa roligt som gick i stöpet tyvärr
Ok! Det är ju så, alla är olika!
Du kanske ska säga det till "dom" så dom inte kämpar/planerar något du ändå inte vill ha? (om du inte redan gjort det)
Jag vet inte om jag vill ha.. Men har sagt hela tiden att om de ska ha så måste de ha det i tid så att det inte blir sista veckorna. Blir riktigt besviken om de inte lyssnat och har något typ sista veckan!