• pallesj

Hur många har inte hippats?

Nyfiken på hur många fler som gift sig eller snart gifter sig som inte blivit hippade eller vet att de inte kommer bli det, Är lite besviken på mina vänner att de inte hippade mig men men Bröllopet blev lyckat iaf

• Svar på tråden Hur många har inte hippats?
  • ia7

Även iom jag också är ett stort kontrollfreak och vill veta allt så blir man nog besviken om det inte blir någon.... Men måste jag skämma ut mig då blir jag galen

• Augustibruden 2008

ia7,
    det är ju flera lördagar till ni gifter er...tills dess lovar jag
    att du säkert kommer få en möhippa!

• BEGirl

Jag blev informerad om att det ska bli hippa nasta helg. Men jag ville ju INTE veta... Fast nu langtar jag (och ar lite nervos...). Nog framst for nervositeten ville jag inte veta!

• C123
    blommisen skrev 2008-06-28 13:04:22 följande:
    haha, jag ska flytta så då ligger jag kanske risigt till haha , fast inte så långt dock
  • pallesj

Hade vart kul att ha nån statistik på hur många som har blivit / inte blivit hippade,
    Känns som om jag är nästan första i historien att inte få nån inte ens en lite möhippa. Men märker att det finns fler

• Hvidbrud

Jag har inte blivit hippad heller... Ska gifta mig den 19 Juli och är bara här två helger till, och jag ska jobba båda Men man vet ju inte, det behöver ju inte vara en lördag? Eller, det behöver ju inte bli nån heller. Bröllopsfest är väl nog. (eller är det det?)

• Hedebris

eller så har de ringt ditt jobb och tagit ledig åt dig... :) det ska jag göra åt min blivande

• Hvidbrud

He he, men jag driver eget företag... Men man vet aldrig. Kanske har nån bokat in sig själv i hemligt namn... (hoppas hoppas)

Svar på tråden Hur många har inte hippats?