• pallesj

Hur många har inte hippats?

Nyfiken på hur många fler som gift sig eller snart gifter sig som inte blivit hippade eller vet att de inte kommer bli det, Är lite besviken på mina vänner att de inte hippade mig men men Bröllopet blev lyckat iaf

• Svar på tråden Hur många har inte hippats?
  • minney

Jag ska bli hippad! Det vet jag, men inte när förstås. Vi gifter oss om 3 veckor och jag sitter faktiskt och väntar på mina vänner nu. Jag tror dom kommer snart E ju inte helt säker men det kändes lite lurt när svärmor ringde igår och frågade om jag ville följa med till torget och att hon inte hade lust att gå upp jätte tidigt med typ vid 10.00 skulle hon hämta mig sa hon. Hmmm ? Ja vi får väl se....såååå himla spännande och nervöst! Kanske inte alls e idag!

• JosieAdde

Jag anar nått nästa fredag eller lördag.. :) Alt. sista helgen i juli.
    Igår hippade jag syrran som gifter sig helgen innan mig och idag ska maken bli svensexad. Han är intet ont anande. Sitter här och ska snart gå till gymmet. Jag vet att han inte kommer komma hem därifrån på mååånga timmar :)

• minney

Vad skoj! Hoppas de får roligt!

JosieAdde skrev 2008-06-28 09:22:02 följande:
    Jag anar nått nästa fredag eller lördag.. :) Alt. sista helgen i juli.Igår hippade jag syrran som gifter sig helgen innan mig och idag ska maken bli svensexad. Han är intet ont anande. Sitter här och ska snart gå till gymmet. Jag vet att han inte kommer komma hem därifrån på mååånga timmar :)
  • Augustibruden 2008

minney,

ohh va pirrigt!
    Du måste berätta imorn, om du ej har världens huvudvärk

• sofjoa

min karl blir alldeles strax hämtad och här kommer jag sitta själv, tråkigt värre...
    trodde att jag skulle få en, men icke.... gifter oss nästa helg..

• pallesj

Låter som om de flesta ändå blir eller blivit hippade, Grattis vad kul. Jag får leva lite genom era hippor hihi

• Paeonia

Vi har sagt ifrån både svensexa och möhippa. Det verkar dock som det bara är tjejerna som respekterar det.....Svensexa verkar det bli ändå.

Det kommer säkert bli kul ändå för honom, jag vet vad de kommer göra och sånt gillar han

Svårare är när de frågar om vilka vi bjudit,alltså vilka de ska bjuda in på svensexan. Är det bara de närmaste på hans sida eller ska de även kontakta ex. mina kusiners män, mina kompisars män osv?
    Någon som vet hur det brukar vara?

• pallesj

Vet hur du känner, trodde mina vänner skulle kanske ha passat på när min man var iväg på sin lilla "svensexa" men inte då. Ja ja jag blev gift iaf och de verkliga vännerna kom iaf på mitt bröllop

sofjoa skrev 2008-06-28 10:11:04 följande:
    min karl blir alldeles strax hämtad och här kommer jag sitta själv, tråkigt värre...trodde att jag skulle få en, men icke.... gifter oss nästa helg..
  • sofjoa

lite besviken är jag allt. trodde den skulle komma idag. var vissa saker som fick mig att misstänka det, men vad man kan inbilla sig

men min sambo kommer ha skoj idag.. och det är ju kul för honom

pallesj skrev 2008-06-28 10:26:48 följande:
    Vet hur du känner, trodde mina vänner skulle kanske ha passat på när min man var iväg på sin lilla "svensexa" men inte då. Ja ja jag blev gift iaf och de verkliga vännerna kom iaf på mitt bröllop
  • blivande fru Rosenquist

Jag kommer inte bli hippad. min tärna har haft över ett år på sig att planera det och hon har sagt till mina andra vänner att hon ska ordna det.
    Men nu så har hon blivit kär och totalt tappat fotfästet så nu hiner hon inte göra något.
    en av mina andra vänner ringde mig här om vecka och frågade om jag avsakt mig möhippa då hon inte hört något alls.
    vi åker på semester den 10 juli och jag jobbar bara kvällar innan dess. hon bor inte ens i min stad så det behövs lite planering.
    veckan innan vigseln vet hon att jag e upp bokad på annat så då går det inte.
    Hon har dock slutat göra något alls sedan hon träffade kärleken. Hon skulle kontakta sömerskan för att prova klänning men det har hon inte ens ringt och bokat tid.
    sms i går att hon skulle ringa mig då jag behövde få tag i henne ang blommorna. Den skulle betalas i går om vil skulle ha dom det var ett paket pris, hon skrev att hon skulle ringa efter middagen men nix hon har ännu inte hört av sig.

SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ tråkigt

Svar på tråden Hur många har inte hippats?