Hur många har inte hippats?
Nyfiken på hur många fler som gift sig eller snart gifter sig som inte blivit hippade eller vet att de inte kommer bli det, Är lite besviken på mina vänner att de inte hippade mig men men Bröllopet blev lyckat iaf
Nyfiken på hur många fler som gift sig eller snart gifter sig som inte blivit hippade eller vet att de inte kommer bli det, Är lite besviken på mina vänner att de inte hippade mig men men Bröllopet blev lyckat iaf
Trodde också in i det sista men när de inte kommit helgen innan fattade jag att jag inte skulle få nån alls. Hoppas din m2b får en bra dag iaf
Vi gifter oss den 9 aug....ingen hippa eller svensexa ännu.
Min väninna (som jag för övrigt arbetar med) har ringat in den 19 juli i vår kalender som ligger till allmän beskådan (dvs, vi alla skriver i den, typ Kina till doktorn.Anki träna..privata grejor mest)
Den 19 har hon skrivit "Anki på fest till L&Y"
L & Y är bekanta till Anki och hennes man, de umgås flitigt, umgås ofta på helgerna, men aldrig förr har hon skrivit in det i almanackan *hmm?*
Varför skulle hon gå själv? (vilket iofs inte är helt omöjligt)
En vän till hennes man gifte sig i mars, de hade svensexa och möhippa samma dag för dessa, strålade sen samman på kvällen på en restaurang allihopa....
Misstänker att det blir nåt sånt även för oss..
MEN....vem vet, jag är misstänksam mot allt och alla...
Vi kanske inte får nån ju?!
Och den 19 onde kanske Anki faktist ska på fest till L& Y..
Så jag får helt enkelt hålla mig, trots att varenda nerv i kroppen skriker " JAG VILL VETA, JAG VILL HA KOLL"
Japp, Bridezilla...det är jag det!!
Jag vet att jag kommar att bli hippad men jag vet inte när..så lite nervös är jag.. för jag är sån som vill ha KOLL på ALLT!
Jag är mycket osäker på om det blir någon hippa för mig. Har överlag inte så många tjejkompisar (totalt ca sex-sju st som jag öht umgås med) och det är bra ett par av dem som bor i samma stad som mig.
Har desto fler killkompisar, och han som jag tror planerar svensexa såg mycket misstänksamt på mig när jag sa att jag inte trodde det skulle bli någon möhippa. Vem vet, kanske blir det något gemensamt?
såg precis att det stod att du gifter dig nästa helg, vem vet du kanske har blivit hämtad nu
min sambo han vet när jag ska bli hippad men säger inget... hehe
det borde snart vara dags
jag gifter mig den 23 augusti, har inte blivit hippad men det är ju ett tag kvar. Jättenervös, jag hatar att bli överraskad och vill inte gå på stan och göra bort mig (jag planerar att bo kvar här så inga fånerier tack )
Min förhoppning är att de hippar mig en eftermiddag eller kväll och att jag är ledig dagen efter!
haha, jag ska flytta så då ligger jag kanske risigt till haha , fast inte så långt dock
Blir nog inget för mig heller, 19:e juli gifter vi oss. Min M2b blev hämtad för 2 helger sedan Idag ska vi till prästen så det blir ju inget idag...