Hur många har inte hippats?
Nyfiken på hur många fler som gift sig eller snart gifter sig som inte blivit hippade eller vet att de inte kommer bli det, Är lite besviken på mina vänner att de inte hippade mig men men Bröllopet blev lyckat iaf
Nyfiken på hur många fler som gift sig eller snart gifter sig som inte blivit hippade eller vet att de inte kommer bli det, Är lite besviken på mina vänner att de inte hippade mig men men Bröllopet blev lyckat iaf
Jag tror inte att jag blir hippad.
Men vet ju inte säkert, förstås.
Jag kommer inte att bli hippad...alla vet att jag har mycket att göra...gifter mig den 12 juli så risken är just nu minimal...hoppas jag
Jag trodde inte heller att jag skulle bli hippad men fick först en 1 vecka innan bröllopet och sen ytterligare en torsdagen innan vi gifte oss. Så alla ni som inte blivit hippade ännu och inte är gifta än finns det tid...
jag blev hippad 2 månader innan bröllopet=) så kul!
de kom igår iaf......
Jag har inte heller blivit det och tror inte att jag kommer att bli det heller... det hade såklart varit roligt men pgr av vissa omständigheter tror jag inte det blir nått.. Nåja.. det är bara att gilla läget i så fall! :)
Jag vet att jag kommer bli hippad, men inte när... Jag kom på dom när jag mötte mina närmsta vänner +big sis på ett fik..Då förstod jag å dom blev stela..Hahahahahahahaah!
gifter mig nästa helg, får se om det blir någon hippa idag då , känns som det är sista tillfället nu
Gud vad roligt, da blir det ju verkligen en overraskning!
Varken jag eller min blivande har blivit "hippade" än.. Vi hoppas att de blir något,för vi vill verkligen de båda två.. Vi kommer båda bli väldigt besvikna om de inte hittar på något.. Vi har gett så många pikar här och där om att vi vill bli de och på vår weddingannouncer står de ju liksom möhippa/svensexa medtaget.. + lite info. Så kan de bli mer pikanade än de redan är!? Vi blir iaf riktigt besvikna om vi inte får något..