Hur många har inte hippats?
Nyfiken på hur många fler som gift sig eller snart gifter sig som inte blivit hippade eller vet att de inte kommer bli det, Är lite besviken på mina vänner att de inte hippade mig men men Bröllopet blev lyckat iaf
Nyfiken på hur många fler som gift sig eller snart gifter sig som inte blivit hippade eller vet att de inte kommer bli det, Är lite besviken på mina vänner att de inte hippade mig men men Bröllopet blev lyckat iaf
Dagen innan alltså
Jag har ännu ej hippats hoppas det ej kommer helgen före bröllopet det vil jag ej då blir det för tajt !!
Jag har inte heller hippats och kommer förmodligen inte att bli det heller
jag är Ohippad och lär förbli det :0/
Jag trodde inte att jag skulle bli hippad, men blir det på torsdag, när det bara är 8 dagar kvar. Så det kommer, tjejer!!
Usch var ut på en kompis hemsida och där stod det "jag borde planera möhippan"... Hon ska på två bröllop i augusti varav ett mitt.. Hoppas jag slipper och det är den andras möhippa.. Men tror det är min eftersom vi står varandra närmre och hon har inte så mycket kontakt med den andra tjejen så det är otroligt att hon skulle vara med och planera hennes hippa... Nu blev jag ju nervös på nytt!
Jag hade min i måndags och gifter mig på lördag. Så tjejer,det kan komma när som!
jag gifter mig på fredag och är nästan 100 på att det blir på lördag. Vi har en stor karneval här i stan i helgen så jag sa till syrran att ja nu är det ju självklart att det blir på lördag eftersom det inte finns nån annan ledig dag då svarade hon nej det var många som inte kunde då för dom skulle jobba på karnevalen, haha....vilka jobbar på karnevalen? jag bjöd även hit henne på lördag för jag vet att m2b ska få sin svensexa då så då tänkte jag att syrran o jag kunde festa lite o nu är hon jättepå fick ett sms nyss där hon skrev, du är väl med på att jag kommer på lördag osv haha....
Jag vaknade kallsvettig och med hjärtklappning inatt för jag har sån panik för att jag inte vill hippas.. Förstår inte varför jag hakat upp mig så åp att jag INTE vill.. Men det är nog att jag känner mig stressad för att jag inte vet NÄR det kommer och har uppbokat viktiga saker varje dag/kväll hela veckan fram till 9e när vi gifter oss PLUS att vi ska flytta denna vecka! Så när det än kommer så är det olämpligt
Jag har hippats, meningen var att min blivande skulle få sin svensexa på lördag...men det väntas regn och åska, och de skulle vara i obygden och paddla kanot....inte så kul då kanske...
Plan B är att de tar honom efter jobbet på måndag, då är de i Gävle, bowling, paintball och middag.....han tror inte han får någon, vi gifter oss ju den 9:onde. och vi har haft ett riktigt trauma i släkten, så han är nog bombsäker på att det inte blir nåt!!! men tji fick han!!!