Hur många har inte hippats?
Nyfiken på hur många fler som gift sig eller snart gifter sig som inte blivit hippade eller vet att de inte kommer bli det, Är lite besviken på mina vänner att de inte hippade mig men men Bröllopet blev lyckat iaf
Nyfiken på hur många fler som gift sig eller snart gifter sig som inte blivit hippade eller vet att de inte kommer bli det, Är lite besviken på mina vänner att de inte hippade mig men men Bröllopet blev lyckat iaf
inget här heller och vi har 3 helger kvar
mmmalurk: Vi ska gifta oss samma dag ! jag hoppas att det blir i helgen annars blir det så nära bröllopet !Måste få slappa innan bröllopet..
Fick en möhippa som inte alls var vad jag räknat med. Det bjöds på en visserligen jättegod middag hemma hos en av tjejerna. Thats it! De hade dessutom tänkt att jag skulle ha med mig dottern men så blev det inte i alla fall. Jag väntade mig nog att det skulle hända mer under kvällen men insåg efter ett tag att det inte skulle bli mer - alla skulle ju jobba morgonen efter! Trodde de kände mig bättre än så faktiskt men men bröllopet var iaf jättelyckat!
brud0806 så märkvärdig hippa....
Gifter oss i helgen och inte hippad än...
nämen stackare så trist !
Gifter mig om två veckor (30/8) och ingen hippa än...mig kvittar det.*S*
jag gifter mig oxå då dockis
När brukar man bli hippad, hur långt i förväg??? har pratat.... långt innan vi bestämde oss om möhippa, så alla tjejer borde veta hur jag vill ha det... mys, spa, vin och så... men när borde de hippa mig? gifter mig den 27 sep
Mina vänner har sagt att det pratat om det och nu är det 4 veckor kvar. Sååå. Nja jag tror itne att det blir något :( Det känns inte så, lite trist. Förväntar mig inte mycket, myskväll med vänner ungefär.