Hur många har inte hippats?
Nyfiken på hur många fler som gift sig eller snart gifter sig som inte blivit hippade eller vet att de inte kommer bli det, Är lite besviken på mina vänner att de inte hippade mig men men Bröllopet blev lyckat iaf
Nyfiken på hur många fler som gift sig eller snart gifter sig som inte blivit hippade eller vet att de inte kommer bli det, Är lite besviken på mina vänner att de inte hippade mig men men Bröllopet blev lyckat iaf
jag gifter mig om 3 veckor..två av helgerna är lediga..(jobbar som sjuksköterska) har fått en liten anning om att något kommer att hända..min m2b och bästa vän har svårt att ljuga för mig när jag ställer direkta frågor.. *ler*
en månad kvar imorgon, ingen hippa. Men det kommer säkert
Nu så tror jag det är på G faktiskt.. Hade en kompis hemma igår som började fråga massa vad jag önskade och så.. Lät inte som hon varit med i planeringen så att det vara "färdigt" men som att hon iaf kanske kan styra lite.. Sa att jag typ inte kan sova för jag är oroligt :P Men om de ska göra att det inte BARA är pinsamma saker på stan utan något mer äventyrligt och en upplevelse i så fall.. Hon gifte sig förra året och är så förstående! SÅÅ skönt med såna vänner!
Jag är inte heller hippad ännu. Men misstänker starkt att det är på lördag.
Alla mina vänner har inbokade grejor, trots att det är stor festival här i Helsingborg i helgen. Då brukar de alltid vara nere på stan...
En av mina vänner säger att hon skall avsluta sin golfkurs på lördag kväll - vilka golfbanor är öppna en lördagskväll??? Någon som kan sånt? *nyfiken*
Ja det låter ju misstänkt.. Jag tror det blir helgen för mig med...
Jag är ej hippad ännu jag trode det var dax i fredags min toastmadam ringde och sa att hon måste tänka och ringer upp sedan ??Men hon ville ha tips om vad hon skulle ha på sig !Så jag fortsåtter att vänta...............
Jag var heeelt säker på att jag inte skulle bli hippad men i lördags blev jag det och vilken toppenkväll Så glad att mina vänner gjorde detta för mig.
Blev inget i helgen... 11 dagar kvar.. Hoppas det inte kommer NU för nu tycker jag det är tajt ändå. Varje dag och kväll innan bröllop är det något som är inbokat..
Själv satt jag där hemma i ensamhet i lördags och väntade... Kände mig faktiskt lite övergiven där hemma när ingen kom. Fasiken så märkligt man beter sig nuförtiden...
Mina tärnor talar i gåtor och säger att det kommer bli av när jag minst anar det.