• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5

Hej allihop

Nu är den stora dagen verkligen nära. En del av oss är redan gifta

Det har varit så underbart roligt, spännande och givande att dela varandras planering, stötta, få stöttning, idéer, åsikter och bara prata skit rent allmänt, i denna tråd. Flera av oss har ju även träffats IRL och kommer fortsätta göra det hoppas jag.

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop och dela med oss av våra erfarenheter när vi väl är "hitched"

Hoppas att ni hittar den nya tråden! Välkomna både nya och gamla :)

• Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5
  • AnneiLund

Anja: fina bilder....men en jäkla massa MAAAAAT på bilderna och på tok för få på dig !!!! Såg så fint ut!

• Anja 19 juli 2008

Anne är ju NÄSTA helg, den 20:e vi ska träffas! Kunde du inte då?

Det är få på mig av en anledning *asg*

Jag avskyr att se mig på kort

• Anja 19 juli 2008

Flamora

chill out låter hur bra som helst. klart vi ska betala dig dock!

Hedebris

aah då kollade jag fel! Det är säkert värt pengarna att testa. Är ju ruskigt billigt!!

• Anja 19 juli 2008

Japp, vi beställde oxå därifrån... Det enda jag blev lite "förvånad" över var att de var så stora. Jag valde mått och mätte upp hur stora de skulle bli, sedan kom de i A5-format *asg* alltså INTE de små lagoma tackkort jag tänkt mig, men grejen var den att det faktiskt blev rätt coolt så vi var supernöjda ändå

• Fröken Planera

Anne! Nu är du så där förvirrad igen.. Det är ju inte första gången du tar fel på datumen. Så du missar inte vår träff bara för att du ska på bröllop, ju!

Flamora! Givetvis ska vi dela på kostnaden även för vinet! Du står ju för att vi får tak över huvudet, det räcker gott.

Vi kan väl göra så att vi beställer ett stort fat, men så plockar vi bort några sushi-bitar och lägger på en egen tallrik till Anja, så behöver du inte slåss för maten..

Hur många ska ha sushi????
    Embo, vet du hur långt innan man bör beställa?

• Anja 19 juli 2008

Äh trams...

vi tar väl ett stort fat då, så får ni stå ut med att jag stressäter hehe

• Anja 19 juli 2008

Hörni tjejer

jag funderar på om jag ska ta med några bilder alls. Jag har ju länkat till alla våra bilder här inne, både fotografens, min pappas och även semesterbilderna.

Om jag tar med några så blir det isåfall privatpersoners bilder från festen. Är det ok. Kommer ändå ta olidligt lång tid att gå igenom alla foton

• Hedebris

anja... jag vet hur det känns.
    sitter vi hemma med en skål godis eller chips måste jag äta hela tiden för att få något. annars är hela skålen slut på 5min... björn kan inte äta långsamt och ta EN bit i taget

• Anja 19 juli 2008

Med det menar jag inte att INTE JAG tycker det är kul att se era foton för det gör jag. Men mina egna känns det lixom som att alla har sett om ni fattar hur jag menar

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5