• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5

Hej allihop

Nu är den stora dagen verkligen nära. En del av oss är redan gifta

Det har varit så underbart roligt, spännande och givande att dela varandras planering, stötta, få stöttning, idéer, åsikter och bara prata skit rent allmänt, i denna tråd. Flera av oss har ju även träffats IRL och kommer fortsätta göra det hoppas jag.

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop och dela med oss av våra erfarenheter när vi väl är "hitched"

Hoppas att ni hittar den nya tråden! Välkomna både nya och gamla :)

• Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5
  • Jen82

Jag har även gått upp massvis IGEN.
    Men min våg spelade mig ett stort spratt i fredags.
    På kvällen vägde jag 59kg.
    Nästa morgon vägde jag 55.5kg..
    Jag har startat träningen igen här hemma och jag ska ha en fin midja IGEN.
    Var ju så smal vid bröllopet.

Haft en bra helg?
    Kram

• Flamora

Hörni, är ni sugna på efterrätt den 20:e eller bantar alla?? Vad vill ni ha isf? Snacks?

Hur många blir vi egentligen?

• Flamora

hehe

Hedebris skrev 2008-09-14 12:40:35 följande:
    banta... vad är det
  • Hedebris

annars är ju fruktsallad en jättebra och god efterrätt.. :)

• Embo81

Flamora: Håller med Anja, tror du hade passat i något riktigt kort MEN det är ett stort steg att klippa av allt.

Ang. lördag så vet jag inte riktigt vem som kommer.. hhmmmm, snacks är väl aldrig fel?! Sen är det ju det här med min allergi igen, jag tål nästan ingen färsk frukt så fruktasallad e inge bra idé för min del, klarar dock fruktsallad som är på burk, den konserverade. Gör som så att du fixar något eller delegerar till någon av oss andra, så käkar jag om jag kan och kan jag inte så är det inget med det (är van om vi som så äger och det gör mig ingenting)

• Anja 19 juli 2008

Frukt, vad f..n är DET???

Jag vill ha nåt med choklad, nötter, kola, grädde, glass äh ja ni fattar, typ marängswiss, kladdkaka med glass eller/och vispad grädde, paj med vaniljsås eller/och glass etc etc, syndigt, gott, kaloribomb. Varför banta.

Äh skämt å sido (fast det jag skrev ovan är SANT) så måste jag ner i vikt men vid såna här sammankomster tänker jag f...n inte banta. Vad sjutton vore livet om man bantade även vid såna tillfällen. Bläää...

Ja du Annettan, jag har gått upp 9,5 kg sen bröllopet. Vägde 79 på bröllopsdagen och väger nu 88,5. Så är det med den saken. Tror faktiskt att jag ska gå till läkare nu för jag tror helt ärligt inte att det KAN vara normalt att man kan gå upp 5 kg på en vecka bara för att man är på semester. Vi åt regelbundet, inte alls mkt sötsaker, utan vi åt lixom god mat men inte så vi frossade, sedan rörde vi ju på oss HELA TIDEN. Så något fel är det. Det MÅSTE det vara. Annars vet jag inte vad jag ska ta mig till, för min ämnesomsättning är inte normal.

Förr var den ju jättebra! JÄ..la minipiller

• Anja 19 juli 2008

Anettan

jag gjorde ju som du... 1998, hade hår till halva ryggen.

Lånade en killkompis trimmer, bara körde av allt håret, 1 mm var det. Sinead O´Connor för hela slanten. Hade rakat hår i typ ett år, sen lät jag det växa ut. Testade en hel mängd skitcoola korta frisyrer medan det växte ut

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5