• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5

Hej allihop

Nu är den stora dagen verkligen nära. En del av oss är redan gifta

Det har varit så underbart roligt, spännande och givande att dela varandras planering, stötta, få stöttning, idéer, åsikter och bara prata skit rent allmänt, i denna tråd. Flera av oss har ju även träffats IRL och kommer fortsätta göra det hoppas jag.

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop och dela med oss av våra erfarenheter när vi väl är "hitched"

Hoppas att ni hittar den nya tråden! Välkomna både nya och gamla :)

• Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5
  • Fröken Planera

Vi kan väl göra så att Flamora fixar glassen, så kan jag ta med mig ett tillbehör.. Någon mer?

• Fröken Planera

Anja, jag kan komma förbi någon kväll i veckan. Hör av mig om vilken kväl det blir..

• Hedebris

jag tar också med något..vet inte vad än bara

• Flamora

Låter jättegott - och lätt. Ska bara se om jag kan göra plats i frysen. Vi har aldrig glass hemma just för att vi inte har plats. Har bara en halv frys och den e full med massa annat

• Flamora

Panna cotta som e sååå gott! har en favvis, vit chokladpanna cotta m hallonsås, mums!

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-09-15 09:59:44 följande:

panna cotta är inte tillräckligt sliskigt och syndigt Det är lixom mer för finsmakare, inte för glufsande gottegrisar som jag. Fett och sött, det är mitt motto
  • Embo81

MMmmmmm, det är så gott! ..hallon tål jag!!

Flamora skrev 2008-09-15 17:51:58 följande:
    Panna cotta som e sååå gott! har en favvis, vit chokladpanna cotta m hallonsås, mums!Anja 19 juli 2008 skrev 2008-09-15 09:59:44 följande:
  • Embo81

Ok, då beställer jag ett stort fat och ett mindre fat, blir 11 bitar/person.

Fröken Planera skrev 2008-09-15 11:45:00 följande:

Kan vi itne bara ha vaniljglass med olika tillbehör som fruktsallad, chokladsås, maränger eller vad fan som helst . Så kan ju alla plocka åt sig det de vill ha.. Det är ju bara att ha allt i olika skålar, så passar det både gottegrisar och allergiker..Embo. Jag kommer på lördag och även Cajsa (Magnus) lämnade positivt besked idag. Hon vill åxå ha sushi.Anja, vi måste lösa tårtställningen. Behöver den på jobbet igen.See you!
  • Flamora

Hihi, vi kanske ska ha efterrättsbuffé

Embo81 skrev 2008-09-15 19:03:37 följande:
    MMmmmmm, det är så gott! ..hallon tål jag!!
  • Flamora

Har gjort plats för glass i frysen nu iaf och sagt till K att han inte får köpa frysvaror just nu, haha.

• Fröken Planera

Bra jobbat Flamora!!!
    Jag har inte bestämt mig för vad jag ska med mig för något till glassen, men jag återkommer så fort jag bestämt mig..

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5