• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5

Hej allihop

Nu är den stora dagen verkligen nära. En del av oss är redan gifta

Det har varit så underbart roligt, spännande och givande att dela varandras planering, stötta, få stöttning, idéer, åsikter och bara prata skit rent allmänt, i denna tråd. Flera av oss har ju även träffats IRL och kommer fortsätta göra det hoppas jag.

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop och dela med oss av våra erfarenheter när vi väl är "hitched"

Hoppas att ni hittar den nya tråden! Välkomna både nya och gamla :)

• Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5
  • Flamora

Nu är jag nog helt blåst, men vem är Cajsa?
    Kan verkligen inte komma på vem det kan vara...

Fröken Planera skrev 2008-09-15 11:45:00 följande:

Kan vi itne bara ha vaniljglass med olika tillbehör som fruktsallad, chokladsås, maränger eller vad fan som helst . Så kan ju alla plocka åt sig det de vill ha.. Det är ju bara att ha allt i olika skålar, så passar det både gottegrisar och allergiker..Embo. Jag kommer på lördag och även Cajsa (Magnus) lämnade positivt besked idag. Hon vill åxå ha sushi.Anja, vi måste lösa tårtställningen. Behöver den på jobbet igen.See you!
  • Embo81

Cajsa är en tjej som jobbar ihop med Gabbi, hon ska gifta sig och tydligen är hon här på vår tråd och smygläser Anja känner tydligen oxå henne.

Jag kan handla med mig lite så vi kan göra marängsviss, sååå gott...även när man är vuxen och gift gillar man det!

Flamora skrev 2008-09-16 20:19:52 följande:
    Nu är jag nog helt blåst, men vem är Cajsa?Kan verkligen inte komma på vem det kan vara...Fröken Planera skrev 2008-09-15 11:45:00 följande:
  • Hedebris

är det bara jag som gillar lakritsströssel?

• Embo81

Tror jag inte, någon som skrivit att de inte gillar lakritsströssel??

Hedebris skrev 2008-09-16 21:37:12 följande:
    är det bara jag som gillar lakritsströssel?
  • Fröken Planera

Jag älskar ALL saltlakrits!!!!
    Cajsa är en ny tjej på mitt jobb, som efter ett par samtal visade sig vara Cajsa Magnus här i tråden. Hon skrev här förut, men har avslöjat att nu förtiden så går hon bara in och smygläser ibland. Hon gifter sig i september nästa år.

• Hedebris

hehe..trodde alla här inne var chokladtjejer :) mendå kan jag ta med saltlakritsströssel och lakritssås

• Fröken Planera

Ärligt talat så är jag inte speciellt förtjust i choklad. Jag gillar frukt och lakrits mycket bättre..
    Jag tar nog med mig en fruktsallad!

Embo, Marängsviss låter toppen!!!

• Anja 19 juli 2008

marängswiss låter toppen.

Lakritsströssel är gott. Lakritssåsen är såååå vidrig, men ta du med den Hedebris. Säkert flera som gillar den coh man väljer ju bara det man vill ha.

jag kan ta med vispgrädde och maränger om någon annan tar med bananer, chokladsås och nonstop

Marängswiss är lixom det ABSOLUT BÄSTA jag vet! *lycklig* hihi

• Fröken Planera

Sicken lyxig marängsviss det kommer bli.. Non stop??? Har man det åxå?

• Flamora

Wow, vad gott allt låter. Det kommer att bli super! Och jag älskar lakritsströssel (saltlakrits).

Så bra att jag fick klarhet i vem Cajsa är

Förresten, så säger K att det inte blir bra att koppla in datorn till vår TV så bilder på CD blir bäst. Har ni bara dem på USB så kan vi fixa till det oxå, men det tar lite tid.

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5