• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5

Hej allihop

Nu är den stora dagen verkligen nära. En del av oss är redan gifta

Det har varit så underbart roligt, spännande och givande att dela varandras planering, stötta, få stöttning, idéer, åsikter och bara prata skit rent allmänt, i denna tråd. Flera av oss har ju även träffats IRL och kommer fortsätta göra det hoppas jag.

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop och dela med oss av våra erfarenheter när vi väl är "hitched"

Hoppas att ni hittar den nya tråden! Välkomna både nya och gamla :)

• Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5
  • Anja 19 juli 2008

Näää men i alla de saker jag rabblade upp så är ju grädde en grej "on the side" alltså man väljer själv om man vill klicka på grädde eller ej hihi

var bara ett exempel alltså...

men en SYNDIG efterätt vore nice!

• Flamora

Då blev det ingen panna cotta, alltså...

Hedebris skrev 2008-09-14 21:45:05 följande:
    jag äter inte grädde
  • Anja 19 juli 2008

panna cotta är inte tillräckligt sliskigt och syndigt

Det är lixom mer för finsmakare, inte för glufsande gottegrisar som jag. Fett och sött, det är mitt motto

• Anettan73

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-09-15 09:59:44 följande:

panna cotta är inte tillräckligt sliskigt och syndigt Det är lixom mer för finsmakare, inte för glufsande gottegrisar som jag. Fett och sött, det är mitt motto
    SHIIIIT Anja du e galen....
  • Anettan73

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-09-14 21:39:45 följande:

Anettanjag gjorde ju som du... 1998, hade hår till halva ryggen. Lånade en killkompis trimmer, bara körde av allt håret, 1 mm var det. Sinead O´Connor för hela slanten. Hade rakat hår i typ ett år, sen lät jag det växa ut. Testade en hel mängd skitcoola korta frisyrer medan det växte ut
    FAst nu är du ännu mer galen... Ha ha ha ha... Nä du gjorde inte som jag... Du var 7 resor värre och vågligare. Du är inte klok!!! FAn va ball... Dom måste ha skrattat åt dig och idiotförklarat dig samtidigt... Eller
  • Anja 19 juli 2008

Haha nädå... de flesta tyckte bara att det var coolt. T.om mina patienter (jobbade i äldrevården då) tyckte att jag var fin, haha... Fast de tyckte det var lite galet oxå. Speciellt en tant ville alltid känna på det. Varje gång hon gjorde det så skrattade hon och sa att jag inte var klok. Hon var sååå söt!

Fick jättemkt komplimanger faktiskt, haha...

• Fröken Planera

Kan vi itne bara ha vaniljglass med olika tillbehör som fruktsallad, chokladsås, maränger eller vad fan som helst . Så kan ju alla plocka åt sig det de vill ha.. Det är ju bara att ha allt i olika skålar, så passar det både gottegrisar och allergiker..

Embo. Jag kommer på lördag och även Cajsa (Magnus) lämnade positivt besked idag. Hon vill åxå ha sushi.

Anja, vi måste lösa tårtställningen. Behöver den på jobbet igen.

See you!

• Anja 19 juli 2008

Jaaaaaa såklart Gabbi...

Den är här. Själv jobbar jag kväll idag o resterande veckan 7-17.30 så då är jag ej hemma igen förrän 18.30 ungefär. Men Daniel är alltid hemma efter fem, halv sex typ, när han hämtat barnen.

Tycker att ditt förslag om glass med olika tillbehör låter toppen Mmmmmm...

• Anettan73

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-09-15 11:43:21 följande:

Haha nädå... de flesta tyckte bara att det var coolt. T.om mina patienter (jobbade i äldrevården då) tyckte att jag var fin, haha... Fast de tyckte det var lite galet oxå. Speciellt en tant ville alltid känna på det. Varje gång hon gjorde det så skrattade hon och sa att jag inte var klok. Hon var sååå söt! Fick jättemkt komplimanger faktiskt, haha...

Ett tips till er efterrätt är varma bär till vaniljglass. Det är as gott. Ursäkta språket. Men man kan inte sluta äta det.

Stående efterrätt hos oss...
    Kan även ha kladdkaka till...
  • Hedebris

låter bra. någon fixar glass så kan alla tänka på vars ett tillbehör- mer eller mindre avancerat

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5