• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5

Hej allihop

Nu är den stora dagen verkligen nära. En del av oss är redan gifta

Det har varit så underbart roligt, spännande och givande att dela varandras planering, stötta, få stöttning, idéer, åsikter och bara prata skit rent allmänt, i denna tråd. Flera av oss har ju även träffats IRL och kommer fortsätta göra det hoppas jag.

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop och dela med oss av våra erfarenheter när vi väl är "hitched"

Hoppas att ni hittar den nya tråden! Välkomna både nya och gamla :)

• Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5
  • Flamora

Nu e det dags för mig att sova. E sååå trött! Kunde inte riktigt somna inatt så jag hoppas att jag få sova ordentligt nu!

Gonatt!

• Embo81

Sov så gott! En annan har fullt upp med förberedelser inför träff med handledare till examensarbete, vft och annat zzzzz...

Flamora skrev 2008-09-08 22:25:12 följande:
    Nu e det dags för mig att sova. E sååå trött! Kunde inte riktigt somna inatt så jag hoppas att jag få sova ordentligt nu!Gonatt!
  • labbråttan83

Oj oj vad ni skriver!

Få se nu om jag fattat allt rätt: 1800 hos Flamora den 20e?

Sushi är min absoluta favorit så jag är definitivt på!!! Kanske inet bättre än sex men inte långt ifrån Wasabis sushi är bättre än izikuri (eller hur det nu stavas??) och tabemono vid botulfs är också bra!

Anja: Vilken ö, ser underbart härligt ut och verkligen som en riktig myssemster, vad kul att allting blev så lyckat!

Kram på er!

• Anja 19 juli 2008

Nämen Embo

tog ni oxå foton på kulturen. Vad kul Det har jag helt missat!

Jag kanske skulle testa sushi en gång till då, från wasabi, man måste ju lära sig tycka om sushi lixom KÄnns ju så vuxet och så hippt

• Anja 19 juli 2008

flamora

vi provade 5 eller 6 stycken tror jag

Jag åt fem och Daniel en om jag inte minns fel

• Anja 19 juli 2008

Labbråttan

tack, ja det var verkligen en riktig myssemester

• Hedebris

hehe...tabemono har jag jobbat på en dag

tills jag insåg att man var tvungen av provsmaka ALLT och chefen inte vill betala lönerna vitt till de som arbetar..

labbråttan83 skrev 2008-09-09 07:54:10 följande:
    Oj oj vad ni skriver! Få se nu om jag fattat allt rätt: 1800 hos Flamora den 20e? Sushi är min absoluta favorit så jag är definitivt på!!! Kanske inet bättre än sex men inte långt ifrån Wasabis sushi är bättre än izikuri (eller hur det nu stavas??) och tabemono vid botulfs är också bra! Anja: Vilken ö, ser underbart härligt ut och verkligen som en riktig myssemster, vad kul att allting blev så lyckat! Kram på er!
  • labbråttan83

Oj då, då blir det bojkott! Wasabi är stället som gäller då!

Hedebris skrev 2008-09-09 09:49:58 följande:
    hehe...tabemono har jag jobbat på en dag tills jag insåg att man var tvungen av provsmaka ALLT och chefen inte vill betala lönerna vitt till de som arbetar..
  • Embo81

Tabemondo har nya ägare nu och ny meny..men som vi sagt innan WASABI!! mums!

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5