• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5

Hej allihop

Nu är den stora dagen verkligen nära. En del av oss är redan gifta

Det har varit så underbart roligt, spännande och givande att dela varandras planering, stötta, få stöttning, idéer, åsikter och bara prata skit rent allmänt, i denna tråd. Flera av oss har ju även träffats IRL och kommer fortsätta göra det hoppas jag.

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop och dela med oss av våra erfarenheter när vi väl är "hitched"

Hoppas att ni hittar den nya tråden! Välkomna både nya och gamla :)

• Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5
  • Fröken Planera

Grattis Fru Rydstav och välkommen hem!!!!
    Hoppas er bröllopsresa var precis så fantastisk som man drömmer om. Ni var verkligen superfina på er bröllopsdag. Både sminket och frillan satt perfekt. Dessutom såg du oförskämt avslappnad ut när ni gick in i kyrkan (Och vilken fin kyrka sen). Var du verkligen så avslappnad, eller var det kaos på insidan i alla fall???

• Embo81

Haha, jag var ganska lugn. M och näbben var skitnervösa, så jag kände väl att någon fick ju styra upp det hela och hålla sig lite lugn. Alla som var där var ju nära och kära!!

Vi hade det så himla bra i grekland, sol, bad, god mat och dryck-perfekt.

Fika i veckan??

Kram på dig!

Fröken Planera skrev 2008-09-01 10:19:14 följande:

Grattis Fru Rydstav och välkommen hem!!!!Hoppas er bröllopsresa var precis så fantastisk som man drömmer om. Ni var verkligen superfina på er bröllopsdag. Både sminket och frillan satt perfekt. Dessutom såg du oförskämt avslappnad ut när ni gick in i kyrkan (Och vilken fin kyrka sen). Var du verkligen så avslappnad, eller var det kaos på insidan i alla fall???
  • Embo81

Tack! och grattis til dig med!

...men shit vad det regnade på oss!! Våra äktenskap kommer bli grymt lyckliga och rika, med tanka på allt det regnet vi fick på oss!!!

a wife to be skrev 2008-09-01 10:04:38 följande:

Grattis fru Rydstav!
  • Flamora

Grattis fru Rydstav! Hoppas ni hade en underbar resa. Mailar gärna bilderna men vänta dig inte för mkt. Kameran är seg som tusan och det var en massa paraplyer i vägen

Ska bli kul att höra hur dagen var... och resan! Ni var som sagt superfina!

a wife to be: Grattis till dig oxå. Tittade på dina bilder, du var oxå jättefin!

Hörni, bestämdes det nån träff?? Kunde alla den 20/9?

• labbråttan83

Instämmer i allt flamora säger! Grattis grattis!

Samt, hur var det med träffen??? Jag kan den 20e september!

Flamora skrev 2008-09-01 19:41:10 följande:
    Grattis fru Rydstav! Hoppas ni hade en underbar resa. Mailar gärna bilderna men vänta dig inte för mkt. Kameran är seg som tusan och det var en massa paraplyer i vägen Ska bli kul att höra hur dagen var... och resan! Ni var som sagt superfina!a wife to be: Grattis till dig oxå. Tittade på dina bilder, du var oxå jättefin! Hörni, bestämdes det nån träff?? Kunde alla den 20/9?
  • Embo81

Hej hopp girls!

Jag skulle verklien behöva veta OM det blir något den 20e, lite annat som kommit upp nämligen...

Var? Vem? När?

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5