• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5

Hej allihop

Nu är den stora dagen verkligen nära. En del av oss är redan gifta

Det har varit så underbart roligt, spännande och givande att dela varandras planering, stötta, få stöttning, idéer, åsikter och bara prata skit rent allmänt, i denna tråd. Flera av oss har ju även träffats IRL och kommer fortsätta göra det hoppas jag.

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop och dela med oss av våra erfarenheter när vi väl är "hitched"

Hoppas att ni hittar den nya tråden! Välkomna både nya och gamla :)

• Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5
  • Fröken Planera

Japp, hemma i Blekinge är det gratis, så vi sätter in i båda tidningarna där åxå!

• Anja 19 juli 2008

Visst är det typiskt att det ska vara så jä..la dyrt i tidningen HÄR då!!

har inboxat dig

• Sebastianna

Hej tjejer,

Jag vill tacka er för de tips jag fick för en månad sedan. De har varit till mycket hjälp. Om mindre än tre veckor är det min tur att bli fru. Dock har vi ännu inte bestämt efternamn.

Anja: Ett extra tack till dig för att du tipsade om Tokyo. Som du skrev så är Frida en riktig gullig tjej. Det känns riktigt bra att lämna över frisyren till henne.

Jag har varit inne och sett alla era bröllopsbilder. Ni alla var riktigt vackra på Era bröllopsdagar!

Jag längtar till min Dag. :)

• Anja 19 juli 2008

Sebastianna

vad kul att du oxå ska ha Frida Vi hade jättekul medan hon fixade mitt hår. Skrattade massor och kände mig superavslappnad. Hon är så personlig, verkligen, inte alls stel eller svår att prata med. Hon kan bjuda på sig själv. Ska bli jättekul att se bilder på din frisyr sen (och allt annat såklart)

• MatchlessLady

Jag beställde våra tackkort på www.proprint.se/
    De hade inte jättemånga alternativ att välja på men de som fanns passade oss jättebra. Mycket snabb leverans och bra pris jämfört med många andra. Den typ av tackkort som fanns var foto med ett fält vid sidan eller undertill där man kunde ha valfri text.

• Anettan73

Vi bet 1000 för vårt i sydsvenskan...
    Ska skicka in i Skånskan då de flesta i mellanskåne har skånskan och inte sydsvenskan.

• Jen82

Vi har inte varit med heller än. Vi har inte ens valt bild till Sydsvenskan heller..

• Flamora

Gokväll!

Nån som kan tipsa om ett bra ställe att lämna in sin klänning för kemtvätt?? Måste verkligen tvätta den för den ser inte klok ut nere i kanten.

• Hedebris

tror min klänning blev trampad på runt 100 ggr under kvällen... björn trampade nog bara på den 2 av de gångerna. impressed.

kan också behöva ett tips

Flamora skrev 2008-08-26 21:20:47 följande:
    Gokväll!Nån som kan tipsa om ett bra ställe att lämna in sin klänning för kemtvätt?? Måste verkligen tvätta den för den ser inte klok ut nere i kanten.
  • Anja 19 juli 2008

Mmm jag behöver verkligen oxå tips på kemtvätt. Fröken Planera, vart var det du lämnade in din klänning. Dom hade ju fått den ren trots att den såg jättesmutsig ut nertill sa du.

Min har en liiiiten liiiiten fläck i sidan, på livet, som måste bort. Jag vill ju sälja den. Så jag är hysteriskt nojjig över att den itne ska försvinna.

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5