• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5

Hej allihop

Nu är den stora dagen verkligen nära. En del av oss är redan gifta

Det har varit så underbart roligt, spännande och givande att dela varandras planering, stötta, få stöttning, idéer, åsikter och bara prata skit rent allmänt, i denna tråd. Flera av oss har ju även träffats IRL och kommer fortsätta göra det hoppas jag.

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop och dela med oss av våra erfarenheter när vi väl är "hitched"

Hoppas att ni hittar den nya tråden! Välkomna både nya och gamla :)

• Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5
  • Anettan73

JAg framkallar mina på jobbet. Har ju halva priset på alla framkallningar... Tur e d

• AnneiLund

Oh, tack för alla tips, nu ska jag surfa runt lite. Men då skickar ni iväg sånna där lite "enklare" tackkort, alltså ett foto på högblanktpapper med en förtryckt text ute i kanten?

• Flamora

Haha... Men den 12:e då? Eller den 20:e som vi oxå har pratat om. Eller var det nån som inte kunde den dagen??

Jag och Gabbi var på Embos vigsel igår. De var sååå fina! Hon får berätta mer om det själv, men jag tror absolut att hon var nöjd med vigseln trots allt regn!
    Fast hon såg ut att frysa lite utanför kyrkan Det gjorde iaf vi, brrrrr.

AnneiLund skrev 2008-08-23 15:51:38 följande:
    ha ha ha ha Ni är så jäkla sköna.Ja ni kan vara hos mig den 13:e men själv är jag på bröllop i Åhus då Fniss!!!!!
  • Anettan73
    AnneiLund skrev 2008-08-24 13:42:49 följande:
    Oh, tack för alla tips, nu ska jag surfa runt lite. Men då skickar ni iväg sånna där lite "enklare" tackkort, alltså ett foto på högblanktpapper med en förtryckt text ute i kanten?
    Jag har fått bilderna till tackkorten av vår fotograf och sen därefter gjort resten själv.
  • labbråttan83

Anne:
    Vi beställde våra tackkort på optimalprint: www.optimalprint.se/sv-SE/vaelj/tackkort

Det finns många modeller, alla är dubbla kort och jättefina tycker jag! Man laddar upp den bild man vill ha och skriver sin tacktext och sen är det klart Vi blev kanonnöjda. Billigt var det också

AnneiLund skrev 2008-08-24 13:42:49 följande:
  • labbråttan83

Glömde skriva att det inte är högblankt fotopapper utan det blir verkligen som ett vanligt tryckt kort.

• Anja 19 juli 2008

Hedebris

visst kan man samåka men jag tänkte mest att de flesta kanske gärna dricker vin till maten osv så det blir kanske svårt att få någon att vilja köra. Fast vem vet, någon av våra brudar kanske är gravid redan då hihi

• Anja 19 juli 2008

Labbråttan

detta måste kollas upp. Jag känner oxå, efter allt bröllopspyssel att jag inte riktigt orkar. Speciellt inte nu när jag ska börja jobba 100% och inte har NÅGON fritid.

• Anja 19 juli 2008

Menar alltså sidan där man kan göra egna tackkort

• Anja 19 juli 2008

Anne

vad menar du, tänker du sabba hela planeringen nu!!! Bara för att du ska gå på BRÖLLOP. Jag menar hur viktigt kan det vara

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5