• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5

Hej allihop

Nu är den stora dagen verkligen nära. En del av oss är redan gifta

Det har varit så underbart roligt, spännande och givande att dela varandras planering, stötta, få stöttning, idéer, åsikter och bara prata skit rent allmänt, i denna tråd. Flera av oss har ju även träffats IRL och kommer fortsätta göra det hoppas jag.

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop och dela med oss av våra erfarenheter när vi väl är "hitched"

Hoppas att ni hittar den nya tråden! Välkomna både nya och gamla :)

• Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5
  • Embo81

Nu har jag lagt in fyra bilder från bröllopet!

• Fröken Planera

Embo. Ni var inte bara fina i real life, ni blev även snygga på bilderna!!!

Vi ses kl.16.

Kram

• ingenjörsbruden
    Embo81 skrev 2008-09-04 11:19:23 följande:
    Nu har jag lagt in fyra bilder från bröllopet!
    Ni var jättefina!!

Ang den 20:e så kan jag tyvärr inte..... Har långväga gäster hela helgen vilket iofs är jättekul det med!!
    Men det blir kanske fler träffar?!
  • Flamora

Kan vi inte bestämma den 20:e då? Eller är det bättre på fredagen, den 19:e?? Verkar va omöjligt att hitta en dag då alla kan... Vi kan absolut va här, K e ändå på hajk, men det betyder en tur med tåg för er (det är ju iofs bara EN station) och det är ju inte så poppis så det bästa är om vi kan va hos nån i Lund... Anne...??

• ingenjörsbruden
    Flamora skrev 2008-09-04 18:51:01 följande:
    Kan vi inte bestämma den 20:e då? Eller är det bättre på fredagen, den 19:e?? Verkar va omöjligt att hitta en dag då alla kan... Vi kan absolut va här, K e ändå på hajk, men det betyder en tur med tåg för er (det är ju iofs bara EN station) och det är ju inte så poppis så det bästa är om vi kan va hos nån i Lund... Anne...??
    Jo men bestäm ni den 20:e.....ev så kan jag komma sent på kvällen då tjejen som ska hälsa på har 2 små barn med sig....vet inte riktigt hur hon tänkt natta dem....

Var e Anne????!
  • Embo81

Det verkar absolut vara ok för Flamora att vi är där, så då tycker jag att vi tackar ja till den inbjudan. Vi kan ju liksom inte bara bjuda in oss hos Anne hur som! EN station med tåget ska vi väl klara av?!

Vem kommer?
    Flamora
    Labbråttan
    Gabbi
    Embo

Ev Hedebris??
    Anja?
    Anne?
    Ingenjörsbruden, senare??

• ingenjörsbruden

Tackar för inbjudan Flamora! Låter väldigt trevligt!!

Anja var anti Malmö....mer än så vet jag inte.....
    Borde inte vara ngt problem...

Flamora: Kan du inte inboxa mig din adress o telenr så jag har en chans omutifallattjagkanskemöjligtsviskankomma på senare kvällen?!?
    Men jag kör nog bil om jag kommer!

• Fröken Planera

Visst kan vi vara hos Flamora.. Till och med jag kan väl klara EN station, men jag tar gärna emot en guide, så jag säkert kommer rätt. Jag hittar ju när jag väl är framme.
    Annars skulle det ju funka att vara hemma hos oss åxå, jag kan säkert tvinga ut grabbarna på nåt skoj den kvällen..
    Men jag föreslår take away..
    Jag kan även den 19:e om det blir aktuellt.

• Hedebris

jag kan nog.. men det är ju faktiskt 5 hållplatser för mig! + 30 min i stadsbuss...

men det går väll att lösa! tycker jakriborg är så himla mysigt

hur ska vi göra? ta med alla bilder och sånt?

• Flamora

Oj, här har det hänt saker medan jag har varit på läger .

Vi kan vara här som jag sa och det går bra att ta med alla bilder och så. Säg till vad ni behöver för utrustning så kan K fixa det innan han åker. Det roligaste är väl om man kan visa bilderna på TV:n, alltså om man har dem på DVD eller nåt. Men det ska väl gå att koppla in datorn till TV:n oxå om man har bilderna på USB el liknande...

Självklart ska ni få en guide om vi bestämmer oss för att vara här. Det är inte svårt alls att hitta, från stationen tar det ca 2 minuter att gå.

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5