• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5

Hej allihop

Nu är den stora dagen verkligen nära. En del av oss är redan gifta

Det har varit så underbart roligt, spännande och givande att dela varandras planering, stötta, få stöttning, idéer, åsikter och bara prata skit rent allmänt, i denna tråd. Flera av oss har ju även träffats IRL och kommer fortsätta göra det hoppas jag.

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop och dela med oss av våra erfarenheter när vi väl är "hitched"

Hoppas att ni hittar den nya tråden! Välkomna både nya och gamla :)

• Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5
  • Anja 19 juli 2008

anne

fler bebisar, neeej för sjutton!!! Vi har bara fuskgjort bebisar. (kopparspiral)

Håller på att ladda upp bilder på resdagboken nu... ska snart ge er en länk

• Fröken Planera

Hej tjejer! Ni har verkligen varit produktiva i helgen och skrivit massor! Bra jobbat!!! Nu har jag lagt lite tid på att läsa detta istället för att ta tag i jobbet..
    Har jag förstått det hela rätt? Den 20:e i Ankeborg???
    Embo, vad snällt av dig att guida mig dit med lokaltrafiken.. Annars kan jag höra med S om han kan ha vänligheten att kanske skjutsa ut oss dit. (För jag hittar ju bilvägen )
    Anja: Jag förstår att du inte vill vara på Fäladen så dags, alla förvandlas till varulvar på kvällarna.. hahaha

ANNE!!! Welcome Back!!! Du har verkligen varit saknad!!!
    Jag åker till Stockholm imorgon, ska försöka få igång min laptop, så jag kan titta in hät ibland. Annars hörs vi framåt fredag igen! Kramar!!!

• Fröken Planera

Anja, glömde ju säga.. Välkommen hem!!!

• Fröken Planera

Inte för att vara besvärlig, men jag tar gärna med mig sushi till Ankeborg.. Är det fler som vill ha det så kan jag ta med mig till er åxå.. (Pizza och kebab låter skitgott, men mitt samvete säger stopp där! )

• Anja 19 juli 2008

Hmmm Gabbi om jag FÅR så vill jag gärna åka med dig om S känner sig sugen på att köra men sushi, ja, du vet ju, ni var ju med när min sushioskuld rök och jag var ju inte helt positiv. Föredrog förlusten av min första oskuld

• Anja 19 juli 2008

Nu har jag snart laddat upp alla de bilder från resan som jag sorterat ut bland alla foton. Vi hade ju 6 Gb med oss, haha, men ärligt talat så använde vi bara 2 Gb, är ju hur mkt som helst. Vet inte hur många hundra foton vi tog. Men så blir det ju alltid. Man är så överväldigad av all skönhet man ser på nåt vis.

• Fröken Planera

Anja. Om S kör, så är det klart att du kan åka med.
    Jag återkommer angående det..
    Du slipepr äta sushi om du inte vill..hahaha Ärligt talat så gav min första sushi-upplevelse heller någon mersmak. (Men det gjorde inte förlusten av min andra oskuld heller i och för sig) Men va fasen, man är ju inte mer än människa, man kan ju faktiskt ändra sig.
    Nu gillar jag både sushi och sex hahahaha

• Anja 19 juli 2008

www.resdagboken.se/Default.aspx&userId=233744&section=myimagegalleries&journeyId=315060

Nu får ni jättegärna gå in och kolla lite av våra semesterbilder...

Ååhhhh jag blir helt varm i kroppen bara av att titta på dem, hihi...

• Anja 19 juli 2008

Hahaha Gabbi du är för rolig

Erkännas måste att min oskuld nr 1 verkligen gav mersmak, men sushin, den får jag nog jobba på

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5