• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5

Hej allihop

Nu är den stora dagen verkligen nära. En del av oss är redan gifta

Det har varit så underbart roligt, spännande och givande att dela varandras planering, stötta, få stöttning, idéer, åsikter och bara prata skit rent allmänt, i denna tråd. Flera av oss har ju även träffats IRL och kommer fortsätta göra det hoppas jag.

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop och dela med oss av våra erfarenheter när vi väl är "hitched"

Hoppas att ni hittar den nya tråden! Välkomna både nya och gamla :)

• Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5
  • Fröken Planera

Anja, du är unik!! Du är helt klart den första jag känner som säger att sexdebuten faktiskt gav mersmak.
    Min debut blev precis så där kaotisk som allt annat jag ger mig in på..hahahaha Dessutom förlorade jag vadslagningen på 50 spänn mot min kompis som blev av med sin oskuld ca 30 minuter innan mig.. hahaha Visst är det tur att man växer upp och blir mogen..

• Anja 19 juli 2008

Gabbi

jag var ju tillsammans med Daniel redan då, var 16 år gammal (senast av alla mina vänner, hehe) och han var ju såååååå nervös o livrädd över att jag var oskuld så han drog ju ut på det i tre månader och jag var ju helt galen i honom och vi hade ju gjort ALLT annat, så jag hade ju lixom varit vild av längtan i MÅNGA veckor innan han väl fick tummarna loss och vågade sig "på det", hehe, så man kan nog lugnt säga att jag var mer än redo

• Anja 19 juli 2008

Ingenjörsbruden, ja det var verkligen mysigt och härligt

• a wife to be

Anja

Bilderna är ju så underbara, vilka mysiga smågator ni hittat, en liten idyll helt enkelt

• Anja 19 juli 2008

a wife to be

ja, det var det verkligen Så lagom stort! Inte alls skrämmande och stort och bullrigt utan så grymt lagom att hinna med det mesta på en vecka lixom. Vi tog ju en tur med ett gammalt tåg till en annan stad en dag (inte alls lika mysig, utan lite större, lite mer turistig och lite "lyxigare", inte så där genuint mysig som vår stad, utan med en stor marina med lyxyachter osv, kul det oxå såklart men inte lika cosy) och sedan hyrde vi moppe som vi hade i två dagar så vi kunde utforska lite annat, åkte bland annat upp till en supermysig bergsby och gick omkring bland alla vackra hus och bara mös.

• a wife to be

Anja

Hur jobbar du på ons, jag börjar 12 och tänkte komma förbi med skålarna.

• Anja 19 juli 2008

Onsdag jobbar jag tyvärr 07-17.30 så jag är inte hemma förrän vid 18.30 typ.

Torsdag börjar jag sent dock! Så då är jag hemma till tolv, men det kanske inte hjälper

• Embo81

Jag är aboslut med på sushi, wasabi har grym sushi!

Fröken Planera skrev 2008-09-08 08:41:43 följande:

Inte för att vara besvärlig, men jag tar gärna med mig sushi till Ankeborg.. Är det fler som vill ha det så kan jag ta med mig till er åxå.. (Pizza och kebab låter skitgott, men mitt samvete säger stopp där! )
  • Fröken Planera

Är wasabis sushi bättre än ikizukuris??

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5