• karmag

malmöbrudar-2008

Hej! Jag hittade bara gamla "malmö"trådar... Finns det fler som planerar bröllop i malmötrakterna som vill utbyta idéer? Jag själv planerar bröllop i Oktober!

• Svar på tråden malmöbrudar-2008
  • jennyfer

Hihi, mina skor var väldigt snygga och diskreta men kom från Playboy. Alltså hade de en fet playboylogga under sulorna!

Jag vet att flera av gästerna satt under hela knäböjningen och försökte få en glimt av dessa (klänningen täckte dem).

• 126306

Jennyfer:

Så underbara foton. Kan ju bara hoppas att man blir lika nöjd med sina egna...

Var var ni när ni tog dom?

• 126306

Har ni köpt underkläder?

Om inte så kommer här ett mycket brs tips på en jätte bra och trevlig affär.

Kvinligt Under i Åkarp.

Helt fanastisk affr. Köpte mina underkläder där förra veckan.
    Har en liten byst men med deras expert hjälp blev det annorlunda. Det gjorde att jag nu måste höja klänningen lite ca 1.5 cm. Men det gör inget.

Super nöjd!!! Så åk dit om ni inte har handlat era underkläder. GLÖM INTE ATT TA MED KLÄNNINGEN!!!

• jennyfer

Tackar, 126306. Det ser ut som om det är mitt ute på landet men vi var nere vid Bunkeflostrand. Det är extra kul eftersom vi bor bara ett par hundra meter därifrån. Även om området är skyddat nu så lär det säkert se annorlunda ut där när barnen är stora. Den pyttelilla bryggan är skratig redan nu så vi får se hur länge den finns kvar... Det var rätt balansigt med stilettklackar på de glesa brädorna.

Bra tips förresten med Kvinnligt under. Även om det är för sent för bröllopsdagen så låter det som en trevlig affär att besöka.

• 126306

Ja absolut kan manåka dit och handla fast att man inte ska gifta sig eller redan har gift sig.

Jag ska definitivt dit igen och handla bh-ar. Visserligen är dom lite dyrare men vad gör det.

• Mayisan

Malinmicke och Bröllop 2008 ...i morgon är vår dag = )
    Äntligen. Hoppas ni får det helt underbart, för det tänker jag ha.
    En god natts sömn och lugn morgon....
    KRAM

• 126306

Nu drar det ihop sig alla BRUDAR!!

På lördag ringer det i alla kyrkklockor för oss blivande fruar.

Börjar ni bli lite nervösa???
    Jag är ganska lugn fortfarande. Men samtidigt som man tänker på att man ska gå in och alla har sina blickar på en så blir man lite pirrig oc nervös.

Hoppas att vädret blir bra som dom säger på nyheterna. Sol lite moln och ca 20 grader. Bra att det inte blir för varmt, för då smälter jag nog bort med klänning och allt.

Jag kommer nog inte in här mer innan lördag. Ska bort alla kvällar på olika saker.

Så jag önskar er alla stort LYCKA TILL!! Vi hörs efter den 30/8.
    Kram på er

• Mayisan

126306...kanske blev det lite fel inlagt men jag önskar er ALL LYCKA på lördag ....
    Ni kommer att få en helt fantastiskat härlig dag, som bara är er så NJUT

• 126306

Hej alla!

Nu är jag FRU!!! Vi gifte oss i lördags och det var helt underbart!!!

Vi hade strålande sol och ca 20grader.

Vi njöt i fulla drag och alla hade jättetrevligt.

Man kan knappt fatta att det är över. Ett års planering och nu är det klart.

HELT FANTASTISKT!!!

Kram på er alla

• karmag

STORT grattis och lycka till i framtiden!!

• SacredHeart

Nu är jag med fru! Vi gifte oss den 6e och vi fick en helt fantastisk dag med strålande solsken, fastän det såg mörkt ut på förmiddagen

Svar på tråden malmöbrudar-2008