• karmag

malmöbrudar-2008

Hej! Jag hittade bara gamla "malmö"trådar... Finns det fler som planerar bröllop i malmötrakterna som vill utbyta idéer? Jag själv planerar bröllop i Oktober!

• Svar på tråden malmöbrudar-2008
  • 126306

Oj det kom in 2 gånger det var inte meningen...

• Dionysos

hello

tycks som tråden lever vidare, om alla nu är i stan, vad säger ni om en fika "på riktigt"???? Tänkte det kunde vara kul ses och bara snacka lite,m vi tycks ju ha en del gemensamt (obs jag är helt normal!!!)

• Bröllop 2008

Det hade varit jätte trevligt, tyvärr kommer jag inte ner till Malmö förren den 19 aug då kanske ni alla har mycket att göra. (är också helt normal )

• Bröllop 2008

jennyfer, jättefina bilder!!! Va vackra ni är!

• 126306

en fika hade varit trevligt.
    Frågan är bara när var?

• karmag

jennyfer-så fina ni och vackra ni är på bilderna! Vi ska också viga oss i St:Pauli....(jag blev nästan nervös när jagsåg bilderna på er. )

• jennyfer

Tackar, man är alltid självkritisk så det gäller att inte fokusera på sina "defekter", men jag gillar känslan i bilderna.

Det kommer att bli jättebra med S:t Pauli! Även om kyrkan är jättestor så känns den väldigt varm och mysig. Om inte annat så kan du alltid studera taket, broderierna i mattan vid altaret m.m.

• karmag

Ha ha, det ska jag komma ihåg. Just nu oroar jag mig mest för att knäböja...måste man det? Har lite sjöjungfrumodell på min kjol så det kanske blir värsta katastrofen att ta sig upp/ner i det ställningen. Jag får testa och se om det fungerar.....

Svar på tråden malmöbrudar-2008