malmöbrudar-2008
Hej! Jag hittade bara gamla "malmö"trådar... Finns det fler som planerar bröllop i malmötrakterna som vill utbyta idéer? Jag själv planerar bröllop i Oktober!
Hej! Jag hittade bara gamla "malmö"trådar... Finns det fler som planerar bröllop i malmötrakterna som vill utbyta idéer? Jag själv planerar bröllop i Oktober!
Jag har hört att någon ger bort foton i morgongåvor alltså typ lite sexiga bilder på sig själv till maken. Hörde att någon i stockholm tagit jättefina i vattnet. Bara ett tips.
/Jessica
Jag är också kvar
Gifter mig visserligen i Småland, men bor i Malmö så jag hoppas jag får vara med här ändå...
jennyfer - 2/8 S:t Pauli kyrka
Mayisan - 23/8 Glostorps kyrka
Bröllop 2008 - 23/8 S:t Johannes kyrka 14.00
Ninnispinnis - 30/8 På bryggan, i trädgården vid sommarstugan
Jag vill oxå vara med! Kul och hitta lite fler häromkring och inte bara från sthlm, gbg mfl.
Någon undrade om tårtor. Vi kommer att använda oss av Tårtesset i Staffanstorp (De kör ut tårtan...) Enligt en kompis som gifte sig för inte så länge sedan har de möjlighet att göra en kopia av blommor som finns i brudbuketten i någon form av socker pasta (iaf ätbar) som dekoration...
FoxyLoxy- 13/9 Katrinetorps gård
Jag är också kvar.
Jobbat som tusan.... därför har jag inte varit hä på ett tag.
Gifter oss 30/8 i S:t Petri.
Ha det skönt i solen!!
Är fortfarande kvar!!!!
Bor i Malmö men gifte oss 5 juli i Uppsala och vi var i Malaysia och kom hem i går så första dagen på jobbet i daqt var minst sagt något såsig men men.....
Lägger in dig också 126306 och Dionysos också, så listan blir korrekt = )
GIFT - Dionysos - 5/6 2008 Uppsala
126306 - 30/8 S:t Petri
FoxyLoxy- 13/9 Katrinetorps gård
Är det någon som har gjort "solspraydusch" i Malmö? Kan ni i så fall rekommendera det? Eftersom jag jobbar ända fram till bröllopet kanske solbrännan behöver lite hjälp på traven...
Tack Mayisan att du styr upp listan
Nope jag har inte hört om var det finns i Malmö... solspraydusch alltså. Hade varit bra att jämna ut brännan här också = )
Har hört att doves brun utan sol ska vara bra annars och så skimmrara den lite också . Tänkte ge den ett försök nu lite innan och se vad jag tycker. Såg den på vår toastmadamme och hon var jättefin men så blir hon lätt brun annars också.
Hojta om du hittar nån dusch ...skulle kunna tänka mig att prova det med.
Nej nu ska jag gå och sy min topp till bröllopet....det börjar ju dra ihop sig = )
Har hört att soldusch kan färga av sig på klänningen, så detr är kanske bättre att låta bli... Har använt Dove innan, den är helt ok.