malmöbrudar-2008
Hej! Jag hittade bara gamla "malmö"trådar... Finns det fler som planerar bröllop i malmötrakterna som vill utbyta idéer? Jag själv planerar bröllop i Oktober!
Hej! Jag hittade bara gamla "malmö"trådar... Finns det fler som planerar bröllop i malmötrakterna som vill utbyta idéer? Jag själv planerar bröllop i Oktober!
= ) var det nån av er som gifte sig i S:t Pauli i ördags? Det såg så himla vackert ut och så könner man att dagarna går och det börjar närma sig sin egen stora dag.
Fick faktiskt en liten tår i ögat och berättade för lilla dottern på ett och ett halvt att så ska mamma och pappa också göra om några veckor....kanske behövde jag höra det själv för att fatta det = ) för hon gör ju det inte *s*
Här inne var det tyst och lungt.... Har ni gift er allihop? Då, om så äro fallet...Grattis till alla malmö-fruar! Dela med er av era erfarenheter! Något ni var särskilt nöjda med? Något ni önskar ogjort?
Hej alla Malmöbrudar!
Själv ska jag gifta mig den 30/8, det är SNART. Men jag längtar och tycker att det ska bli så roligt.
På min möhippa fick jag en ansiktsbehandling gjord. Kommer inte ihåg vad salongen heter men den ligger inne på Caroli City, efter Agdas cafe eller vad det heter. Hon var SUPER DUKTIG. Priset har jag ingen aning om.
Vad bockade ni av senast på fixarlistan?
Det senaste som jag bockade av var att jag skickade iväg noter och sångtext till pianist och solist idag. Skönt för det börjar bli lite panik på den fronten.
Måste ut och handla underkläder till mig och morgongåva till min blivande make. Har ni något bra förslag på morgongåva till mannen i era liv?
Kram på er alla underbara brudar
Karmag!!
Vi beställde vår tårt från Katarina Bageriet på Sallerupsvägen. Dom ta 28kr/bit om man väljer en svängd ställnig. Vill man ha en ställning där tårtorna kommer ovanför varandra kostar det 32kr/bit.
Super trevlig och tar verkligen tid med en och pratar.
Vi har lime/vitt som färgtema. Så vår tårta är: digestivebotten, kola sås, lime mousse. SANSLÖST GOD!! Svängd ställning. Sen ville vi ha ett brudpar på överst tårtan samt utkörning. Det blev halva kostnaden än om vi hade beställt hos Ultimatecake.
Lycka till!!!
Yes....gift och precis hemkommen från bröllopsresan!!!!!
Grattis Dionysos! Var gifte ni er och vart gick bröllopsresan?
Lungt och stilla var det ja ... hur ånga är vi egentligen som holler kik på denna tråd? Kanske kan ordna oss efter datum ?
Jag gifter mig 23/8 i Glostorps kyrka..
jennyfer - 2/8 S:t Pauli kyrka
Mayisan - 23/8 Glostorps kyrka
Jag är också kvar
jennyfer - 2/8 S:t Pauli kyrka
Mayisan - 23/8 Glostorps kyrka
Bröllop 2008 - 23/8 S:t Johannes kyrka 14.00