malmöbrudar-2008
Hej! Jag hittade bara gamla "malmö"trådar... Finns det fler som planerar bröllop i malmötrakterna som vill utbyta idéer? Jag själv planerar bröllop i Oktober!
Hej! Jag hittade bara gamla "malmö"trådar... Finns det fler som planerar bröllop i malmötrakterna som vill utbyta idéer? Jag själv planerar bröllop i Oktober!
Gifter mig utanför Växjö den 30 augusti, men bor i Malmö så de flesta föberedelserna blir här. Är det någon som känner till en bra salong i Malmö (eller Vellinge) där man kan göra ansiktsbehandling?
De rekommenderade smink-tjejerna var bokade redan, tyvärr... Kanske av någon här, ha ha...Har dock fått tag på en annan via dem som erbjuder smink+hår för 1500:- Låter väl ganska rimligt? Hon skulle bara kolla med sin chef så att hon var ledig...man kan ju hoppas....=)
Åhhhh ska du ha en mysig och riktigt bra ansiktsbehandling så prova Care Spa som finns på Forum Gym, Djäknegatan, när jag flyttade till malmö provade jag mig runt på olika ställen för ansiktsbehanslingar men jagtycker Care är riktigt bra
Hej! Nu har jag anmält oss till valskurs... Mest på skoj men det kan ju inte göra ngn skada precis....Annars kämpar jag på gästlistan och svettas lite över att jag inte fått iväg inbjudningarna....oktober kommer snart snart....
Vi var i lördags"! Mycket kul! Trevligt att prata med andra malmöbor som också ska gifta sig. Tänk på att man brukar få byta danspartner!!!Lycka till
Karmag, var hittade du frisör och sminkning för 1500? Det later väldigt bra och billigt?
Oj, vad kul med malmöbrudar! Vi gifter ossi S:t Pauli kyrka lördagen den 2/8. Är det någon som vill komma och smygkika så är ni välkomna! Vigseln är kl. 15.
sommarbrud08, har du några bilder på din uppsättning? Jag letar halvt desperat efter en bra frisör som inte är tokdyr.
Jag kommer och smygkikar*ler*
Skoj! Det är jag som kommer att stå längst fram med vit klänning.