• grabbarna

ny övikstråd

vi behöver ju kanske inte vänta ut tills den andra stängs helt tänkte jag, det är ju två dagar bort

gamla trådar

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2636846-12....
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2774353.html

GIFT
    080531 jelikr , i Björna kyrka
    080607 The Bumblebee, i kapell vid havet
    080607 Stfa, Själevads kyrka

080614 080614, Grundsunda kyrka
    080628 Järvedsullis Själevads hembygsgård
    080705 Miapias Själevad festen stensöden
    080802 Grabbarna Vibyggerå Ga Kyrka, fest på Docksta bygdegård
    080802 73an Arnäs festen Landsjö
    080808 FruT 080808 Nätra kyrka, festplats örnnästet

• Svar på tråden ny övikstråd
  • grabbarna

hoppas dagen blir/blev alldeles perfelt miapias trots det trista vädret.......

• miapias

jag tyckte att vädret var super....vi gifte oss kl 16:00...o då när vi knäppte kort så var det ljust.inget regn och man slapp ´kisa pga sol..o sedan när vi kom till lokalen så kom solen fram o var en jätte fin sommarkväll..på natten vid 03 tiden så var det lite kallt runt 7 grader...men annars så tyckte vi att det var super...

allt annat var oxå perfekt..berättar mer sedan

• FruT 080808
    miapias skrev 2008-07-06 14:24:58 följande:
    jag tyckte att vädret var super....vi gifte oss kl 16:00...o då när vi knäppte kort så var det ljust.inget regn och man slapp ´kisa pga sol..o sedan när vi kom till lokalen så kom solen fram o var en jätte fin sommarkväll..på natten vid 03 tiden så var det lite kallt runt 7 grader...men annars så tyckte vi att det var super...allt annat var oxå perfekt..berättar mer sedan
    ´

Vad skönt att ni fick en fin kväll i allfall
    Och GRATTIS!!
  • miapias

tackar.....allt var super.. o jag var så rörd...men B var ännu mer rörd än jag...prästen o kyrkan var fin..maten blev super och festen jätte rolig....

• miapias

nu finns det lite bilder..mer kommer snart

• 73an

GRATTIS!! Härligt att dagen/kvällen blev lyckad. Av vad jag kunde se av bilderna var klänningen jättefin:)

miapias skrev 2008-07-06 19:56:05 följande:
    tackar.....allt var super.. o jag var så rörd...men B var ännu mer rörd än jag...prästen o kyrkan var fin..maten blev super och festen jätte rolig....
  • grabbarna

ni ser jättefina ut. Grattis till en lyckad dag

miapias skrev 2008-07-06 19:56:05 följande:
  • miapias

tackar....vi ska få se min fotografs bilder idag el i morgon..det ska bli kul

• grabbarna

nu har jag provat klänningen och jag lägger ut lite bilder en kort stund den är jättefin men sitter inte helt klockrent

om jag puffar upp/fyller ut brösten så att måttet blir 90 sitter den bra, måttet jag angett är 86 och då är dom redan utfyllda så hur jag på ett bra sätt ska få upp dom till 90 vete sjutton..

sedan blir det bättre när jag kortat halterneck bandet 3-4 cm men jag ska håret för så jag funderar på att bara nåla det kortare

men den är även för lång och liiite högre skor had ejag kunnat köpa men inte så mkt högre ni ser på bilder hur mkt som ligger på golvet

vad sjutton gör jag? miapias vad var det för sömmersla du hade?

• grabbarna

nyss kommit hem från stan jag och två till var in på unp sveningsson och han var sååå bra och först åt vi på den indiska restaurangen ochs edan fikade vi på uh bortsett från att det tog typ 30 min att komma fram till kassan på uh var det ok

Svar på tråden ny övikstråd